Poll: FAA training incl. een baan

Poll: FAA training incl. een baan


  • Total voters
    106
Mijn IR examinator had bij de missionarissen gevlogen in Nieuw-Guinea, en begon me zowaar te bekeren op de terug weg!
 
Eerste leerling gaat er in Augustus naar toe, moeten even afwachten hoe dat gaat voordat er meer gaan

Eerste leerling zit er nu een week, beetje vroeg voor conclusies nog.
Hij is hard bezig met de grond school voor de Caravan, komende paar dagen zijn eerste vluchten.
Hij moest wennen aan de armoede in het land maar dat is te verwachten als je uit het Westen komt.
Ben benieuwd, hou jullie op de hoogte als ik wat hoor.
 
dus wanneer liggen de kaarten op de tafel??

Voor de beginnenden onder ons, die geïnteresseerd zijn is wat meer info over welke school het is en dergelijke belangrijk voor we een ev duurdere opleiding kiezen terwijl er zo één ligt te wachten, niet?

come on, spit it out!
 
Bush flying kids, dit filmpje is niet van daar maar wel erg sterk

[YOUTUBE]http://youtube.com/watch?v=haXK_WBLjjg[/YOUTUBE]




Effe serieus, de school wil er pas mee voor de dag komen als de eerste leerling een succes blijkt. Ze willen niet over een dag ijs. Ik hou jullie op de hoogte.
 
Die landing is eigelijk best 'Sick' !

Maar Imo daar is deze topic niet voor geopend geloof ik.
Wil ook graag eens wat meer weten van de school ipv die leuke filmpjes...

cheers and regards
 
OK, nieuw bericht:

Met de leerling gaat het allemaal erg goed, hard werken maar veel vliegen.
Wie van de JA-stemmers wil graag meer info per PM?
De school gaat er over een paar weken mee "public" maar ik kan wel wat info geven.
 
Ik ben ook wel erg benieuwd. Dus ik zou best een PM met wat meer informatie willen ontvangen. Alvast bedankt!
 
Iedereen die erom gevraagd heeft; PM in je mail box.
Surfrules, je inbox is vol, PM anders effe je email adres of zo.
Like I said, iemand die info wil, PM'tje sturen...:radar:
 
Foto van de school vliegtuigen........

diamondDA40-0702a.jpg



keywaydin.jpg
 
Ik ben hier ook in geïnteresseerd. Ik ben zelf één van die gekke mensen die liever bushpilot zou zijn dan airline pilot. De enige voorwaarde voor mij is dat ik er wel kan van leven en mijn opleidingskosten op redelijke termijn (max 10 jaar) kan van terugbetalen.
 
Ik ben hier ook in geïnteresseerd. Ik ben zelf één van die gekke mensen die liever bushpilot zou zijn dan airline pilot. De enige voorwaarde voor mij is dat ik er wel kan van leven en mijn opleidingskosten op redelijke termijn (max 10 jaar) kan van terugbetalen.

Dat lukt sommige Airline Pilots niet eens...

Ik ken genoeg mensen die liever Bush-pilot willen worden. Maar fact is nu eenmaal dat als je je Europese papieren haalt, je zoveel geld hebt geinvesteerd, dat je wel een goed betaalde baan móet vinden.

Daarnaast hebben we hier ook redelijk weinig echte Bush..

Als je liever Bushpilot wordt, haal dan je FAA-papieren, daarmee kom je (buiten Europa) net zover, voor veel minder geld. Zoek een mooie baan in Noord-Amerika (incl. Canada), boven de Okavange-delta, of in Australie.
 
Als je liever Bushpilot wordt, haal dan je FAA-papieren, daarmee kom je (buiten Europa) net zover, voor veel minder geld. Zoek een mooie baan in Noord-Amerika (incl. Canada), boven de Okavange-delta, of in Australie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

greencard dan?;)
 
Ik ken genoeg mensen die liever Bush-pilot willen worden. Maar fact is nu eenmaal dat als je je Europese papieren haalt, je zoveel geld hebt geinvesteerd, dat je wel een goed betaalde baan móet vinden.

Daarnaast hebben we hier ook redelijk weinig echte Bush..

Als je liever Bushpilot wordt, haal dan je FAA-papieren, daarmee kom je (buiten Europa) net zover, voor veel minder geld. Zoek een mooie baan in Noord-Amerika (incl. Canada), boven de Okavange-delta, of in Australie.

Dat zou ik ook doen, vandaar dat ik geïnteresseerd ben in het voorstel maar waar ik niks concreet van zie. Weet iemand meer? Het probleem met FAA, Canadese of Australische licentie te doen is namelijk: hoe achteraf die baan vinden als je nog geen werkvergunning hebt???
 
Ja, okay. Point taken.

Nee, een Greencard heb ik ook niet.

Waar ik eigenlijk op doelde, is dat een Europeesche Joint Aviation Regulation (in 14 verschillende smaken te verkrijgen) alleen nut heeft als men in Europa wil vliegen. En dan is 'ie ongeveer 2 to 3 x zo duur als een gelijkwaardig FAA-brevet.

Amerika, Canada en Australie worden inderdaad lastig.

Maar Afrika is groot, en er is "makkelijker" werk te vinden. iig Geen onoverkomelijke problemen met een werkvergunning.
 
OK, nieuw bericht:

Met de leerling gaat het allemaal erg goed, hard werken maar veel vliegen.
Wie van de JA-stemmers wil graag meer info per PM?
De school gaat er over een paar weken mee "public" maar ik kan wel wat info geven.


Wel ik wacht op je PM!!!
 
OK, nieuw bericht:

Met de leerling gaat het allemaal erg goed, hard werken maar veel vliegen.
Wie van de JA-stemmers wil graag meer info per PM?
De school gaat er over een paar weken mee "public" maar ik kan wel wat info geven.

zeg Imo,
Kunnen we nog echte info verwachten of is dit gewoon weer een scam?
 
Back
Top