Participaties op Lelystad?

Goedemorgen PPP,

er zijn een aantal participaties op EHLE. De DA20 (twee zitter en DA40 4 zitter). De rest is nog vrij onbekend of in bezit van een heel klein clubje. Een idee van de kosten kan je wel zelf berekenen, mbt participatie fee (investering toestel), jaarlijkse fee mbt verzekering, stalling. Daarnaast de "natte uurprijs (Brandstof, onderhoud etc)". De variabele factor is de investering en onderhoud van het toestel Brandstof kan dagelijks veranderen. Wat zijn je eigen plannen, wil je investeren in de reiskist of een kist voor een rondje polder? Er is geen klinkklaar antwoord, wat je ook terug kan lezen in de passages aangaande dit subject.
 
Wat zijn je eigen plannen, wil je investeren in de reiskist of een kist voor een rondje polder?

Ik wil in ieder geval niet op reis. Meer dagjes vliegen, alleen of met familie, vrienden of collega's en zo. Ben ook niet dringend op zoek naar een participatie, want ik kan ook huren. Maar als er een leuk aanbod voorbijkomt ga ik wel rekenen.

P.
 
[OFF-TOPIC]
Ben ook niet dringend op zoek naar een participatie, want ik kan ook huren. Maar als er een leuk aanbod voorbijkomt ga ik wel rekenen.
Goh, alsof if mezelf hoor praten plm. 2 jaar geleden... Een jaar geleden ben ook ik gaan rekenen, met als gevolg dat ik nu een eigen kist heb, en de geldkraan nog verder opengaat ;) :haha:
[/OFF-TOPIC]
 
[OFF-TOPIC]

Goh, alsof if mezelf hoor praten plm. 2 jaar geleden... Een jaar geleden ben ook ik gaan rekenen, met als gevolg dat ik nu een eigen kist heb, en de geldkraan nog verder opengaat ;) :haha:
[/OFF-TOPIC]

Een volledig eigen kist of een participatie?
BTW, Wat van kist? C-172? PA-28? TB-10?
 
Back
Top