Op de Fiets, op de fiets, ja daar hoor je nog eens iets.....

Status
Not open for further replies.
die 5 serie is van Herma Prinses.

Echt, ik zag het goed, maar m'n muntjes zijn op. Beetje duur internetcafé hier,ga maar verder fietsen, nog anderhalf uur.

Zal straks nog eens op de kaart kijken wat een andere mooie fietsroute is.
 
PFFFFF, je stuurt me wel op pad, zeg.

Nou ja, moet dan maar. Bel de politie als ik niet meer thuis kom vanavond. Lopen soms wat ongure types rond, heb ik gehoord.

Nog even voor de zekerheid; Niederrhein is toch dat veld waar je met een volle 767 rechtstreeks naar Suriname kunt vertrekken?
 
Ik moet ook al bij Ley Eijssen langs voor Limburgse vlaai. Zal ik dan ook maar meteen bij de postbusjes aan de Horsterweg rondjes fietsen? Ene LBF Management groep heeft daar een adres. Het zal toch niet dat de 7 serie daar ook nog geparkeerd staat?

Goed, daar gaan we dan: kin omhoog en borst vooruit:) :)
 
kroket

Heb nog een bossche bol voor je als je nog langs den bosch komt, een echte, rechtstreeks van de nige echte bossche bollen bakker.
 
ja ja, een bossche bol met zwart haar, een gladde kop, lelijk pak en een Dell flatscreen en een boxershort van het Legioen:D :D :D
 
@kroket:

Ik denk dat ik van mijn laatste centen ook maar eens een goede fiets ga kopen. Mail me effe de routes die je fietst. Ga ik dat ook doen. Zit toch maar thuis dankzij de praktijken van een aantal veels te vaak genoemde personen op dit board. Zo kom je nog eens wat te weten. :grijns:
 
Want is die 7-serie van Harm P van hemzelf of van EAG? Als straks die auto's opgehaald worden dan wilt HArm P nog steeds naar huis. Kijk dus maar uit waar je je fiets zet.
 
Erik zijn credit cards lagen nog op het bureau maar Harm zal toch zo onderhand zijn kaartjes wel weer terug hebben. Dan kan hij gewoon met de taxi. Al zou een stukje fietsen niet slecht voor hem zijn. Toch maar goed op slot zetten dus. :grijns:
 
het valt me tegen van jullie

het valt me tegen van jullie

Denken jullie nou echt dat Harm een fiets gaat jatten? Echt niet. Hij heeft allang een knokploeg naar Giant in Lelystad gestuurd om de boel kort en klein te slaan. Hij heeft vast al foto's van een vrouw van lichte zeden op schoot bij de algemeen directeur. De werkmeester heeft al een bootje van 'm gehad. (had hij toch nog over van een vorige deal) Nee jongens, het valt me bar tegen van jullie dat jullie denken dat Harm voor een lullig fietsje gaat (sorry @)
Gerucht gaat dat Batavus de volgende is... ... ... en Erikje heeft de bouwtekening en gebruiksrechten van de City bike alvast gekocht. Gert Jan Theunisse wordt gebruikt in de reclamecampagne (die kende Harm nog van andere dealtjes... ... )
 
Last edited:
Da's balen....

Da's balen....

Ze hebben m'n banden lek gestoken. Zag nog net vanuit de kroeg dat iemand weg reed met een auto vol met stickers; dacht dat het een bakkerij was, iets van "Thomas Koek, voor al uw zoete broodjes en gebakken lucht". Lag er met een sthiletto een briefje in mijn band geprikt:

"Sukkel, denk je nou echt dat wij samen met TUI in één vliegtuig gaan zitten. Laat je toch niets wijs maken, man. Nog even doorpruttelen, en dan stappen we eruit. Produktie gaat naar ....". Daar was het papiertje afgescheurd. En aangezien het al donker wordt, ben ik bang dat het moeilijk zoeken wordt.

To be continued.....:rolleyes: :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top