onze gekleurde vrienden alias de moderators

Leuk verhaal, maar totaal irrelevant. Toen mr White zijn eerste intrede maakte was er een *discussie* aan de gang. Erg vreemd, een discussie op een internetforum ?

Wat is er mis met een politieke zij-discussie? Dat is nu net een van de hoekstenen van de bestaansredenen van het recht op vrije meningsuiting. Hier in België moet je in ieder geval geen schrik hebben van chineesachtige censuur of arrestaties als je kritiek hebt op de huidige gang van zaken (waarschijnlijk ook omdat ze te incompetent zijn om zoiets grootschaligs te organiseren), en ik mag hopen dat het in nederland net zo is ?

Wat is er mis met wat te lachen (of zelfs spotten ?) met het koningshuis in dit topic ? Een andere functie hebben die toch niet ? Dat het niet getolereerd wordt in het topic over de aanslag op koninginnedag, daar kan ik nog in komen _en_dan_nog_ , is het nodig dat er een deux ex machina opduikt om die ene "onverlaat" die er toch een grapje zou over maken meteen monddood te maken? In een gezonde community zal die persoon automatisch wel via gegronde argumenten terecht gewezen worden, of, wie weet, anderen van zijn standpunt kunnen overtuigen.

Honderden/duizenden politici maken dagelijks compromissen om een wetgeving te bepalen die voor bijna iedereen *leefbaar* is. Waarom zouden jullie het jezelf dan moeilijk maken en proberen om dit hele traject zelf nog eens te overlopen of vruchteloos te verbeteren? Blijf bij wat legaal is, meer moet dat toch niet zijn ?

Uiteraard is er een eigenaar die de rekeningen (en inkomsten?) beheert van airwork, en uiteraard heeft die persoon alle recht en alle middelen om te doen en laten wat hij/zij wil met dit forum. Als je je echter profileert als het piloten portal van nederland, dan heb je -mijns inziens- de gentlemanstaak (niet echt een nederlands woord zeker?) om er voor te zorgen dat dit in een vrije en objectieve omgeving kan gebeuren. Dat betekent 'for the greater good' ook topics en meningen toestaan die niet overeenkomen met je persoonlijke levensvisie (uiteraard binnen het wettelijke kader uit vorige paragraaf).

Met de meest hoogachting,
Digits
 
Nummertjes,

u kunt netjes schrijven en becommentariseren, maar (tussen de regels door)lezen moet nog even beoefend worden, denk ik.

Laat me raden: ongetwijfeld ga ik nu een reply krijgen dat IK degene ben die niet kan lezen en dan ga ik weer schrijven dat, nee, nee, het is toch echt u heer/vrouw digits die de leesbril nogmaals ter hand moet nemen en na een paar keer heen en weer gekissebis, zegt u dan tegen mij: "Shut the fuck up".
Waarvan akte.
 
Nummertjes,

u kunt netjes schrijven en becommentariseren, maar (tussen de regels door)lezen moet nog even beoefend worden, denk ik.

Laat me raden: ongetwijfeld ga ik nu een reply krijgen dat IK degene ben die niet kan lezen en dan ga ik weer schrijven dat, nee, nee, het is toch echt u heer/vrouw digits die de leesbril nogmaals ter hand moet nemen en na een paar keer heen en weer gekissebis, zegt u dan tegen mij: "Shut the fuck up".
Waarvan akte.

Ik vermoed dat dit slaat op de verschillende mogelijke interpretaties van het brandweerverhaal? Laten we het "gekissebis" dan maar achterwege laten en het resultaat van de vermeden discussie als "undefined" beschouwen.

Het is de rést van mijn reply dat echt belangrijk is.

Niet gehinderd door enige bescheidenheid (maar dat is bij mijnheer(?) Morning Glory ook niet het geval meen ik begrepen te hebben),
Digits
 
Leuk Diana , heel leuk, een overijverige moderator snijdt in berichten op het forum als die hem niet aanstaan. Het enige waar jij mee komt is een slap Bert Haanstra verhaal waarin de Wit toch wel de held van het verhaal is.
De mensen die jaren lang hun informatie hebben gegeven op je board (Tyrolean, Netjets kennisbank anyone ?) en je board toch hebben doen groeien, worden afgeschreven als matjesdragende liftmonteurs ?

Fraai deern, heel fraai.

Groet'n uut Follega
 
Een "sorry airworkers, iets te snel gegumt" van Commandant de Wit zou mij 10 keer meer zeggen dan het epos van Diana hierboven. Maar goed, ik beperk me voorlopig weer tot meelezen:)
 
Nou wat mij betreft kan het slot er op.

Ik word er een beetje moe van, en we weten, hoe langer er heen en weer gezeurd word, hoe vaster men de standpunten inneemt dus hoe langer het gezeik duurt.

Het is hier geen democratie op het board, dat moet je maar accepteren want zo is het nou eenmaal. Het enige wat je kan doen is "vote with your feet".

En laten we eerlijk zijn, ZO erg is het nou ook weer niet, want de feitelijke stand van zaken (rechtspraak en toekomst van JP) verander je er toch niet mee.

Of ben ik nu al te vaak in Afrika geweest en heb ik me de eigenschap van "als ik nu iets doe verandert er dan wat? NEE? ok dan ga ik door met lekker niks doen" al iets te veel eigen gemaakt?

Groeten

:radar: André :radar:
 
NEEEEEEEEEEEEEEE! GEEN SLOTJE ALSJEBLIEFT!!!

Ik zit momenteel in de grondschool en heb death-by-powerpoint briefings van 3 soms 4 uur lang. Het enige wat me gaande houdt tijdens die 4 uur is het uitzicht op weer een paar geschifte airworkers die zich enorm laten gaan alsof er geen overmorgen meer is.
Het is zo leuk Andre en voer waar 20 psychologiestudenten jaren mee uit de voeten kunnen. Waarschijnlijk studeert er over 4 jaar eentje op af.

Ik ben met je eens dat het in geen verhouding staat met de wereldproblematiek, maar laat mij nog even in mijn kleine bubbeltje genieten van de over elkaar buitelende, wegrennende, toch weer terugkomende en zichzelf uiterst serieus nemende pubers.

Niets menselijks is ons vreemd. Dit is leuker dan een avondje theater met Youp van 't Hek. En onze lieve heer weet dat ik Youp errug leuk vind!

Volgende week is grondschool klaar en mag het slot er weer op. Tot die tijd werk ik nog even aan het opkrikken van mijn gemiddelde dagelijkse postings.(Mag al bijna een flightleveltje hoger!)

Fight's on (again)

Kom, gaan we samen nog even lekker op het bankje zitten. Biertje?
 
Om even een totaal irrelevante, ongefundeerde maar waarschijnlijk ergens toch wel goed omschrijvende opmerking over deze hele situatie te maken:

"Maandverband nodig heren?"

Er zijn ongetwijfeld fouten gemaakt aan beide kanten, maar om hier nou een hele GTST aflevering aan te wijden lijkt mij ook weer so so.

Overigens, goede kans dat ik mijzelf zojuist in deze aflevering betrokken heb, en ook alle spreekwoordelijke poep over me heen krijg. Met dit risico in gedachte dan nog maar een laatste toevoeging:

Ik, als wannabe, groentje, newbie (of welke term je ook prefereert) reageer de laatste tijd niet op sommige posts omdat het drama niveau te hoog is. Nou lijkt mij dit absoluut niet de bedoeling van Airwork.nl

Misschien greep de heer de Wit wat te snel in, aan de andere kant speculatie a la Telegraaf is hier wel mee voorkomen, en aangezien iedereen op dit forum spreekwoordelijk over de Telegraaf heen piest lijkt het me geen zeer slechte handeling, allicht alleen wat sterker ingegrepen als bedoeld.

- Slipstream
 
Ik kan natuurlijk niet hebben dat ik door een vliegende jurist voorbij wordt gevlogen. WTFO, jij bent pas airworker sinds Januari 2008 en zit al op het zelfde FL. Ik kan wel zien wie het meeste vrije tijd heeft. Ga eens wat doen, man. Achter mijn LPE aan of zo.
 
Morningglory,

Ok, ik ben al overgehaald, zolang er bier is blijf ik zitten op de bank ;)

Trouwens, je laat (ongewild?) wel duidelijk zien waar je vandaan komt!

Fights on

= What the F*ck OVER en dan met name dat laatste is een detail in het taalgebruik van een wel heel exclusieve groep vliegeniers in NL. vaak gelardeerd met woorden als "Dude", "by all means" en het reproduceren van hele afleveringen van Blackadder met the 20 minuters en bijbehorende attitude van de "Lord Flasheart" Flash by name, flash by nature!

En ja, het is een strijd van de 200 naar de 400, maar als je er dan eenmaal zit hoef je er ook weinig meer te doen, want alles gaat bijna vanzelf!

Groeten

:radar: André :radar:
 
'I told you you thought I was great!' en 'Check Six' dan ben je er ongeveer wel toch?:grijns:

Surferboy trekt nog een biertje open op de bank en blijft het geheel nauwgezet volgen, hier kan geen Youp tegenop! :haha:
 
Heer De Wit heeft waarschijnlijk nu wel doorgekregen dat hij met moderaten duidelijk enorm is uitgeschoten vorige week. Overkill...

Laat hem maar even in een hoekje z'n wonden likken, door schade en schande wordt men wijs...

Willen de mensen die dit forum om "principiele redenen" hebben verlaten weer terugkomen? De opgediende soep is nu wel een beetje afgekoeld dacht ik zo...
 
Morningglory,

Ok, ik ben al overgehaald, zolang er bier is blijf ik zitten op de bank ;)

Trouwens, je laat (ongewild?) wel duidelijk zien waar je vandaan komt!



= What the F*ck OVER en dan met name dat laatste is een detail in het taalgebruik van een wel heel exclusieve groep vliegeniers in NL. vaak gelardeerd met woorden als "Dude", "by all means" en het reproduceren van hele afleveringen van Blackadder met the 20 minuters en bijbehorende attitude van de "Lord Flasheart" Flash by name, flash by nature!

:radar: André :radar:

Geniale referentie naar Lord Flasheart! Zoals hij zelf zou zeggen: Woof! of Leeeets DOOO it!!!:grijns:
 
en het reproduceren van hele afleveringen van Blackadder met the 20 minuters
Dat kan nooit een negatieve eigenschap zijn :)

The first thing to remember is: always treat your airplane like you treat your woman!
Get inside her five times a day and take her to heaven and back.
Lord Flashheart(*)

Woof...

;)

(*)lichtelijk aangepast
 
Back
Top