O'Leary slimmer dan een deur?

arthorizon

New member
Met een knipoog naar Boss du Manche .;)

Dan Milmo
The Observer, Sunday 12 September 2010

Ryanair boss Michael O'Leary has warned of an end to bargain-basement fares as the no-frills carrier plans a shift away from its "pile it high and sell it cheap" approach.

O'Leary also said the Dublin-based airline will need a new chief executive as growth slows, admitting that his controversial management style would be out of place in a more mature business.

Lees hier: http://www.guardian.co.uk/business/2010/sep/12/ryanair-move-away-from-low-fares

Cheers
Art
 
Ik ben benieuwd, klinkt logisch. Misschien dat de voorwaarden om er te vliegen dan ook weer wat beter worden (nee niet op reageren, Overload).
 
Ryanair = O'Leary.

Geen O'Leary betekent het begin van het einde van Ryanair. Een boegbeeld zal verdwijnen.

Hoe verging het EasyJet met het verdwijnen van Stelios?
 
Er zijn geruchten dat MOL een oogje zou hebben op Webjet.

Gespreken hebben al plaatsgevonden en de wetswijziging komt er aan.
 
Ryanair = O'Leary.

Geen O'Leary betekent het begin van het einde van Ryanair. Een boegbeeld zal verdwijnen.

Hoe verging het EasyJet met het verdwijnen van Stelios?

Hoe het easyJet verging na Stelios? Ik denk niet dat je Stelios en O'Leary kunt vergelijken. Maar objectief gezien heeft easyJet jaar op jaar een enorme groei doorgemaakt, zowel voor als na Stelios. Ik weet eerlijk gezegd niet veel van de innerlijke werking van Ryanair, dus ik zou absoluut niet durven te zeggen dat Ryanair niks is zonder O'Leary. Die zorgen laat ik lekker over aan onze Ryancollega's.
 
Ik denk niet dat je Stelios en O'Leary kunt vergelijken.

Daar ben ik het helemaal mee eens.

De reden waarom ik vroeg hoe het Easyjet was vergaan na Stelios, was omdat ik ergens had gelezen dat Stelios Easyjet weer terug wilde kopen en/of dat Easyjet op tijd moet vliegen, anders moesten ze afzien van de merknaam Easyjet.

Daar stond me iets van bij.

Regelmatig kijk ik naar het programma Airline en dan geniet ik van de mensen die bij Easyjet werken. Lijkt me een prima sfeer.
 
Dat programma zal een realistisch beeld geven... zeker als het het ten gunste is van niet-ryanair airlines toch?
 
EasyJet vliegt nog met de 737-300 in dat programma. Sinds 2002 is Easyjet de Airbus gaan gebruiken. De Airline afleveringen zijn dus al erg oud. Toentertijd was het er zeker gezellig. Geen idee of dat nog zo is.

Hoe het Ryanair zal vergaan als MOL zich terug trekt moeten we maar zien. Ik denk zelf niet dat er veel zal veranderen. De huidige bedrijfscultuur is niet alleen van MOL afhankelijk. Er zijn genoeg mensen die deze cultuur in stand houden, ook zonder MOL.

We kunnen alleen maar hopen dat sommige zaken in de toekomst beter geregeld zullen worden en dat bepaalde secundaire voorwaarden en privileges weer hersteld worden, waardoor Ryanair een prettiger bedrijf wordt om voor te werken. Verder zullen we net als nu zelf voor de gezelligheid moeten zorgen.
 
Back
Top