Oktober klas Stella

Het blijft hier wel even erg stil. We missen nog 3 klasgenoten hier. :rolleyes:

Verder nog ontwikkelingen bij mensen met medical?
Ik mga over een paar uurtjes nog eens een keertje proberen. Hopen dat het nu wel gaat lukken.....:eek:
 
ik ben dan dus nummer 6!
zozo al bijna de hele klas bij elkaar?
de scherpenhof zag er wel gezellig uit toen ik daar langs ging.
 
Voor mij is het ineens niet zeker of ik in de oktoberklas kom. :traantjes
Vandaag opnieuw oogkeuring met bril gedaan en ging al een stuk beter, maar heb een cylinder van -2.25. Voor initiele keuring is de eis 2.00 max. (Herhalings keuring is 3.00 max)

Is dus net wel/net niet. Word nu naar gekeken hoe we dit op kunnen lossen, dus gaat nog heel erg spannend worden voor mij.:eek:

Moet nu waarschijnlijk fase 1 overdoen aangezien die bij mij niet al te best was. (mogelijk door de oogafwijking). Als deze nu wel goed is gaan we het IVW contacten en dan hopen dat ze een goede dag hebben daar.

Iedereen dus duimen voor me s.v.p.
Ik hoop in de loop van de ochtend meer te weten.....
 
PH-WIL,

Ik zal zeker voor je duimen!
Hopen dat het goed komt!
Beide instanties (zowel school als medical centre) hebben het beste met je voor dat wel!
Dus waarschijnlijk gaat het wel goed komen!
Heel veel succes!!!!
Laat je het even weten?

Groetjes,
Alain
 
Morgen mag ik fase 1 overdoen.
Zij verdenken mijn verslechterde zicht er van de oorzaak voor de te lage score te zijn.
Dit was in eerste instantie geen probleem voor de opleiding, want het is wel te leren, maar het AEC wilt gewoon zwart op wit hebben dat ik wel degelijk mijn aandacht goed kan verdelen in de cockpit straks.

Als dit dus met een voldoende uitpakt dan zal ik in oktober kunnen starten.
(moet dan alleen de lening nog in orde maken, uniform is al in de maak)
 
Nou de vorige berichten kunnen verwijderd worden. ;)
De test ging vele malen beter dan de vorige keer. Doordat mijn zicht veel beter was kon ik me ook beter concentreren op het onthouden, en het viel reuze mee allemaal. Gelukkig was Joop van het AEC ook aanwezig en mijn medical wordt nu ook meteen in orde gemaakt.

Dus oktober klas: Ik doe gewoon mee, zie jullie dan zeker!:biertje:
 
PH-WIL said:
Nou de vorige berichten kunnen verwijderd worden. ;)
De test ging vele malen beter dan de vorige keer. Doordat mijn zicht veel beter was kon ik me ook beter concentreren op het onthouden, en het viel reuze mee allemaal. Gelukkig was Joop van het AEC ook aanwezig en mijn medical wordt nu ook meteen in orde gemaakt.

Dus oktober klas: Ik doe gewoon mee, zie jullie dan zeker!:biertje:

Congrats buddy!!!

Ps. wat me wel opviel vandaag... toen ik aankwam bij Stella.. was ik bekaf...
Meer dan 2 uur in de auto gezeten (vanuit Capelle aan den IJssel)
incl. de zon en file na file...

ik weet niet waarom maar, ik begin opeens heel erg onzeker te worden
betreft mijn/de selectie...
 
Ik heb hetzelfde probleem. (anderhalf uur vanaf Hoofddorp).

Zorg gewoon dat je op tijd weggaat en ongeveer een half uur eerder aanwezig bent. Zij hebben natuurlijk ook de volste begrip voor je vermoeidheid.
De meeste kandidaten moeten namelijk aanzienlijk ver reizen.
Ga dan daar even lekker in de kantine zitten of buiten op balkon vliegtuigen spotten met een kop koffie en zorg dat je weer een beetje bijkomt.
Dit heeft mij erg geholpen.

Verder gewoon zorgen dat je goed uitgerust erheen gaat en dan komt alles goed.
 
PH-WIL said:
Ik heb hetzelfde probleem. (anderhalf uur vanaf Hoofddorp).

Zorg gewoon dat je op tijd weggaat en ongeveer een half uur eerder aanwezig bent. Zij hebben natuurlijk ook de volste begrip voor je vermoeidheid.
De meeste kandidaten moeten namelijk aanzienlijk ver reizen.
Ga dan daar even lekker in de kantine zitten of buiten op balkon vliegtuigen spotten met een kop koffie en zorg dat je weer een beetje bijkomt.
Dit heeft mij erg geholpen.

Verder gewoon zorgen dat je goed uitgerust erheen gaat en dan komt alles goed.

Goed idee PH-WIL
Dat ga ik zeker doen...
 
Heeft iemand van jullie de financieen al geregeld? Ik heb 7 september die aanvraag bij de ABN opgestuurd maar nog steeds niks gehoord, maandag maar eens bellen dus...
 
hey aankomende 0506'ers:),

Ik ben vorige maand(september) op stella begonnen en zit ook op de scherpenhof, zeer goeie huisjes/appartementen alles word goed voor je geregeld + je hebt veel faciliteiten erbij. het is zeker een aanrader om erheen te gaan als daar nog plek is want je kunt er met zijn alle goed studeren:) en de gezelligheid zit er ook goed in.

tot volgende maand!!

laterz!
 
Hey gasten!

Hebben jullie al een naam, logo, klassewebsite? Jullie hebben bijna de hele klas al compleet. Na onze klas is het er bij de overige klassen een beetje bij ingeschoten wat erg jammer is natuurlijk!

Tot snel!
 
tje wij zitten ook nog hard na te denken over een klasse naam maar de site is volgens mij al in de maak dus das wel leuk:) wie van jullie komen er naar de scherpenhof??
 
will85 said:
hey aankomende 0506'ers:),

Ik ben vorige maand(september) op stella begonnen en zit ook op de scherpenhof, zeer goeie huisjes/appartementen alles word goed voor je geregeld + je hebt veel faciliteiten erbij. het is zeker een aanrader om erheen te gaan als daar nog plek is want je kunt er met zijn alle goed studeren:) en de gezelligheid zit er ook goed in.

tot volgende maand!!

laterz!

Hey is dat niet de andere William, die ook laatste bij uniformpassen en bankinfodag was?

Had de gelegenheid helaas niet om je aan te spreken, maar vond het wel grappig een naamgenoot tegen te komen. Gebeurt niet zo heel vaak helaas.:grijns:
 
Het aftellen is begonnen, nog 2 weekjes.:biertje:

Heeft iedereen al huisvesting?
Ik in principe wel, en heb nog plek voor studiegenoten die graag op het vliegveld willen wonen.
 
Haha ja, het begint al snel!
Ik heb al huisvesting, namelijk nog even thuis ;)
Ik heb er trouwens wel al echt zin in! Maar ik neem aan dat ik niet de enige ben ;)
 
Ja aftellen vanaf 14 leek me netjes. Nog 13 dagen!!!!

Ik heb vandaag mijn JAA Medical Certificate binnen gehad van het IVW. Ondanks dat ik het al wist ben ik toch zoooooooo blij met dit papiertje. (na alle ellende om hem te krijgen):rolleyes:
 
Vandaag hebben ik en een schoolgenoot uit de novemberklas ja gezegd tegen een huis op Teuge zelf.
Helaas is onze derde huisgenoot afgevallen in fase 3 en zijn we dus per direct op zoek naar een nieuwe huisgenoot.

Het gaat hier om het huis waar vroeger de havenmeester gewoond heeft.
Het is een bungalow met daarin 3 eigen kamers, een prima keuken en een redelijk grote woon-/eetkamer.

Als er dus nog iemand is die in oktober of november gaan starten bij SAA en tegen een zeer redelijk bedrag 400m van school, 50m van de studentenvereniging en vlakbij de runway wilt wonen, pb me dan even.

Het maandbedrag is niet veel hoger dan een kamer in Apeldoorn of Deventer huren!
 
Ik ben dus de persoon die afgevallen is te fase 3.

Ik wens PH-WIL en J. het beste toe in het nieuwe huisje en ik weet zeker
dat jullie het helemaal gaan maken in de luchtvaart.

groet, Faisj
 
Back
Top