Oktober klas Stella

PH-WIL

New member
Wie o wie gaat er hier bij Stella beginnen 19 oktober?
Ik wel!

Ben gewoon eens benieuwd hoeveel van ons (nog kleine) klasje hier actief zijn.
 
Jeej, dan zijn wij 2 van de 8. :yeehaa:

Gisteren nog iemand uit onze klas gesproken bij het uniform passen.
Ik moet morgen naar de keuring :eek:
 
Haha gezellig :p Nog één op dit forum en dan hebben we de halve klas al compleet :p Als ik tenminste nog door kan ;)
Jij veel succes bij de keuring morgen! Laat je even weten hoe het ging?
 
Kijk dat schiet al op.
Met degene die ik gister gezien heb (rienes uit Friesland) dus 4.

Is al de helft van onze klas.

Ben benieuwd wie die andere 4 zijn. (en of er leuke dames in de klas komen):yeehaa:
 
Hebben jullie trouwens al een idee voor huisvesting?
Ik zit nog te twijfelen. De Scherpenhof is leuk maar heeft ook nadelen.
Andere overweging is een kamer zoeken of een appartement met een aantal mensen huren.
 
PH-WIL said:
Hebben jullie trouwens al een idee voor huisvesting?
Ik zit nog te twijfelen. De Scherpenhof is leuk maar heeft ook nadelen.
Andere overweging is een kamer zoeken of een appartement met een aantal mensen huren.

Ik heb een studio gehuurd in Deventer, 500 euro per maand (incl. gas/water/elektra en tv en internet) het kost wel wat, maarja, dan heb je ook wat. Als ik later wat beters/goedkopers vind kan ik dat altijd nog doen, k heb slechts een maand opzegtermijn:)
De Schepernhof zal vast wel leuk zijn, maar het lijkt me niks dat je niet eens een eigen slaapkamer hebt.
 
Ik blijf nog even "thuis" wonen. Dit bespaard me inderdaad een hoop kosten maar ik zal wel elke dag met de auto heen en weer moeten. Gelukkig vind ik rijden niet erg... maar misschien als ik elke dag in de file sta dat ik alsnog zal gaan kijken naar een huis in de buurt van de school. Hebben jullie trouwens al allemaal de medische keuring gedaan?
Ik ben gister aan de beurt geweest.... maar er is een hartruis gehoord. Ik moet dus verder onderzocht worden. Volgende week woensdag wordt een echo gemaakt... Mogelijk is het niets bijzonders, het kan ook komen doordat ik veel sport hebben meerdere doktoren me gezegd. Ik merk het wel en zal het beste ervan hopen.
 
mattie said:
Ik heb een studio gehuurd in Deventer, 500 euro per maand (incl. gas/water/elektra en tv en internet) het kost wel wat, maarja, dan heb je ook wat. Als ik later wat beters/goedkopers vind kan ik dat altijd nog doen, k heb slechts een maand opzegtermijn:)
De Schepernhof zal vast wel leuk zijn, maar het lijkt me niks dat je niet eens een eigen slaapkamer hebt.

Dat idee heb ik zelf ook.
Ik zat er aan te denken om iets te huren samen met een klasgenoot. Dan heb je in ieder geval wel een eigen kamer, en ook nog eens de gezelligheid en motivatie van elkaar.
De huurkosten vallen dan erg mee, zeker als je ook nog eens subsidie weet te krijgen. (moet ik even uitzoeken nog hoe precies, maar het kan)
Heb gelukkig wel goede contacten bij een woonmaatschapij in Apeldoorn.:angel:

Vroeg me af of iemand interesse heeft? (misschien al beetje vroeg hoor, maar wel mooi op tijd om wat te vinden)
 
Heej,

Ik woon samen met 2 andere klasgenoten in een flatje op 6KM van het vliegveld in Apeldoorn. Met huursubsidie, gemeentebelastingen die kwijtgescholden zijn etc. Betaal 150E per maand inclusief alles, zeer redelijk dacht ik zo en ook nog een winkelcentrum met een Lidl om de hoek ;-) Verder allemaal een eigen kamer, gezamenlijke huiskamer en van alle gemakken voorzien. Inboedel was zo bij elkaar gesprokkeld.

Wij hadden het geluk dat 1 iemand stond ingeschreven bij een woningbouw in Apeldoorn en al veel punten gespaard had, was vrij snel geregeld!

Succes met zoeken!

Het bungalowpark heeft zo z'n voordelen en nadelen inderdaad. Als je al op kamers gewoond hebt is een bungalow misschien een stapje terug en je hebt minder privacy. Daarentegen is het wel gezellig met al die studiegenoten natuurlijk.....:yeehaa:
 
mattie said:
Ik heb een studio gehuurd in Deventer, 500 euro per maand (incl. gas/water/elektra en tv en internet) het kost wel wat, maarja, dan heb je ook wat. Als ik later wat beters/goedkopers vind kan ik dat altijd nog doen, k heb slechts een maand opzegtermijn:)
De Schepernhof zal vast wel leuk zijn, maar het lijkt me niks dat je niet eens een eigen slaapkamer hebt.

Zijn daar nog studio's vrij toevallig? Zag ergens studio's te huur staan voor precies diezelfde prijs.

Vandaag medical gehad en in principe er door heen. Alleen bloed en urine is afwachten.
Wel schijn ik ineens een bril te moeten hebben :eek:
Zelf nooit wat van gemerkt aangezien afwijking minimaal is, maar net genoeg voor de JAR-FCL3 om het verplicht te stellen.

Het scheelt gelukkig wel dat ik toch een zonnebril moest gaan kopen, aangezien mijn Ray gepolariseerd is. :-(.
 
PH-WIL said:
Zijn daar nog studio's vrij toevallig? Zag ergens studio's te huur staan voor precies diezelfde prijs.

Vandaag medical gehad en in principe er door heen. Alleen bloed en urine is afwachten.
Wel schijn ik ineens een bril te moeten hebben :eek:
Zelf nooit wat van gemerkt aangezien afwijking minimaal is, maar net genoeg voor de JAR-FCL3 om het verplicht te stellen.

Het scheelt gelukkig wel dat ik toch een zonnebril moest gaan kopen, aangezien mijn Ray gepolariseerd is. :-(.

Ik heb voor studio's gekeken bij http://www.garantwonen.eu/woningaanbod.php daar waren ze 400 euro (inclusief alles) alleen vond ik die persoonlijk wat klein voor die prijs. Ik zelf heb een studio gehuurd bij enra http://www.enrawonen.com/nl/ Ik weet niet of dat aanbod actueel is aangezien mijn studio (die dus verhuurd is door hun) nog steeds onder het aanbod staat.
Het beste is om gewoon een keer een dag in die regio te gaan kijken en wat van die verhuurbedrijfjes te bezoeken.

En het bloed en urine zal vast wel goed zijn als je nog nergens last van hebt gehad:)
 
Mooi dat je je medical gehaald hebt ;)

Ik heb ook een bril die verplicht gedragen moet worden tijdens het vliegen :) Maarja, daar zou ik me niet zo druk om maken toch?
Het belangrijkste is dat je er hoogst waarschijnlijk door bent! :D

Gefeliciteerd!
 
Als die bril de enige voorwaarde is voor mij om in de cockpit te zitten neem ik dat graag voor lief.
Ik wilde trouwens toch mijn gepolariseerde Ray-ban gaan vervangen, en zonnebril op sterkte telt ook. Komt helemaal goed dus.

Ik verwacht geen problemen met het gele en de rode potjes. Vorig jaar nog bloed laten prikken ergens voor en waren geen gekke dingen te vinden.:yeehaa:

Nu nog een huisje en alle andere dingen regelen.
 
Gefeliciteerd allemaal ! De komende 2 jaar wordt een top tijd !
Per 1 oktober komt er een huis vrij op teuge, op het vliegveld voor drie personen!
Dus als er nog mensen zijn die wat in de buurt zoeken is dit een prima oplossing!

Succes allemaal!
 
Strut said:
Gefeliciteerd allemaal ! De komende 2 jaar wordt een top tijd !
Per 1 oktober komt er een huis vrij op teuge, op het vliegveld voor drie personen!
Dus als er nog mensen zijn die wat in de buurt zoeken is dit een prima oplossing!

Succes allemaal!

Tell me more :eek:
Is wel lekker dichtbij dus misschien wel interesse als er nog 2 anderen zijn die dat ook hebben
 
PH-Wil,

Ik heb zeker ook instresse... Ik start alleen pas in november met de opleiding! Met neem wel contact op met STRUT!

groeten jasper
 
Jeeeej ik heb vandaag mijn bril gekregen.
Zie weer helemaal scherp, wat een verschil zeg:eek:
(en zelf nooit iets van gemerkt)

Dinsdag de perimetrie nog eens overdoen en dan ben ik helemaal goedgekeurd.:yeehaa:
 
Back
Top