ode aan alle PBB vrouwen

FD, misschien kan Longdart nog even 50 ton rozen voor je brengen, ik zit thuis, hopelijk geen vluchten voor mij naar Bogota of Quito in het midden van de nacht.
 
forget about it....zit nu in Memphis in de FedEx crewroom, 2 weken lang op en neer naar Toronto, nachtrun...boys will be boys again..
 
LOL

LOL

Rigid, bedankt! Ik dacht al dat er geen hoop meer was... Maar gelukkig zijn er ook nog vrouwen die er doorheen prikken (buiten mijn eigen vrouw dan, uiteraard)

het lijkt of jij denkt dat ik vrouw ben..........NOPE sorry, er is dus nog steeds geen hoop!!!! :grijns:

maar goed...... over die selectie???? welke selectie bedoel je??? luchtmacht???

tot horens!

adeus
 
Duizend maal excuus Rigid. Dat dacht ik inderdaad. Niet door je post overigens, maar toen ik gisteren keek in je profiel had je een MSN homepage daartussen staan en van de foto's dacht ik af te leiden dat jij dat blonde meisje was.
Maarja, het was laat, misschien haal ik wel users door elkaar:confused: Ook zag ik foto's van Rome, dus als iemand zich daarin herkend....:D

Anyway, ik dacht dus daardoor dat je de KLS selectie niet had gehaald...

Verwarrend genoeg? Groenten!

P.s. idd jammer van het verlies van alle hoop!;)
 
Longdart, dan heb je dus even je brievenbus niet gezien, er ligt iets in voor een evenement in Seattle op 25 feb. Stuur je wel een e-mail.
Ik haatte die vlucht. Veel te lang op de grond in MEM, kunt nergens heen, proberen te slapen op het cargo deck. Westin in Toronto met $14.- per dag internet, $2.- voor een gratis telefoontje, $15.- hamburger. Ga je dus ergens iets te eten halen en om het te bewaren pleur je dus alles uit de minibar en gebruik dat ding als koelkast. Oh ja, en de Memphis bbq elke dag. Zit je in onze crewroom (hok) of in het cafetaria van de ramprats?
In de zomer kun je de boot nemen naar het eiland en heerlijk aan het strand liggen, denk dat het daar nu wel goed koud zal zijn (nog een reden om er vandaan te blijven)
Wie vlieg je mee?
 
Oorspronkelijk gepost door Apollo
nou PH-SKC
overhaal je vriendinnnen

(als je er paar hebt)

Jawel hoor heb ik genoeg:D
Maar nee om die hier heen te halen...:rolleyes:
 
He Metro...got your e-mail......concrats!! Ken wel wat vrouwelijks shoon in Seattle dus misschien ben ik er wel bij met een partner!
Klopt wat je zegt, maar aan de andere kant is FedEx wel een klasse operation... Iedereen staat altijd voor je klaar, Limo is aan het wachten..prachtig hotel, korte vlucht ipv 8 uur de oceaan over..ect..Moet er even doorheen tot de 15de en dan 4-6 weken vrij...haha misschien kom ik je wel lastigvallen waar jij heengaat NA de 25ste...
 
Whats up homies ?

Longdart -

Ik probeer je vanavond wel te bellen. Ben de 25e er ook bij, dus allicht een strak plan om voor 2 arme piloten een hotel in SEA te delen ? Houden we allicht zelfs wat centjes over om voor Metro een kadoo te kopen.

Kan enkel non-reven met SKYW dus land in een gat zo'n 3 uur ten zuid westen van Seattle.. Huur daar vervolgens een auto.

Wedding crashers al gezien ? (kidding metro)

Tot over 3 weken !

FD
 
ha..ik kom waarschijnlijk met een heel erg mooie blonde dame die in Seattle woont...but we will see! Ik bel even terug in de States..(geen roaming(
 
rule #536 Never let down your friends for a women!!

I hate you man! j/k give me a call when ur back stateside.

FD
 
@Longdart, we hebben nog geen plannen voor na de 25ste, als we ergens heen gaan dan is dat pas na 1 maart. Ik heb trouwens hard zitten denken aan dat plekje in de Bahamas waar jij afgelopen zomer zat. Stuur me de info als je wat tijd hebt.

btw, heb je de chalon-lagos-entebbe trip al gedaan?
Je hebt het over goed georganiseerd, nieuw bedrijf maar alles is piekfijn voor elkaar, wel even alles goed lezen en de instrukties volgen. 2 dagen in een mooi hotel in Entebbe, 2 dagen in een hotel (piepklein) in Chalon.
 
prettyfly: volgens de locatie die jij aangeeft (spanje) zul je eerst toch wel een verrekt eind moeten zwemmen voordat je met Longdart of FD in de koffer mee kunt....
 
@ metrodriver.

Art denkt dat de context waarin de jonge dame haar missieve plaatst je een beetje ontgaaan is. Dit kan als oorzaak hebben dat je wellicht haar (jeugdige ) leeftijd in het achterhoofd hebt en dus een onschuldige intonatie in haar bericht denkt waar te nemen. Wellicht een beetje naief ?
Want wat schrijft de niet zo onschuldige deugniet, heel expliciet, en ik citeer: “ Ik wil ook wel naar die party in Seattle.” Dat is een opening zoals veel schakers die graag maken, even een pion onverwacht drastisch naar voren zetten.
Vervolgens na twee alineas niets en dan, ik citeer, “ Pas ik niet bij een van jullie in de koffer”.
Lees dat nog eens, In De Koffer. Dit kan ik zelfs niet meer een Freudiaanse verspreking noemen, dit is toch een regelrechte sollicitatie, en niet om te zwemmen. Ze heeft het helemaal niet over mee kunnen, neen, ze wil in de koffer, tsjonge jonge, moet ook alles uitleggen.
Wacht maar tot FD wakker word.

(overigens, was de regelgeving aangaande de MH club wat je zocht ?)

Cheers
Art
 
Prettyfly -

Helaas kun je met mij de koffer niet in duiken. Ik ben eigendom van Linkingirl4u.

FD

(ere member mile high club sinds 2003... Niet moeilijk als je in de mile high city op 5280' woont maargoed....)
 
@ art.... hoe jeugdig ben ik in jou gedachten, haha

maare wat de koffer betreft zit ik wel goed hahaha... dus kan je mooi bij l4u blijven ;)

ben ik toch benieuwd wat die 'party' is... of wordt dat me pas duidelijk tegen de tijd dat ik werk....?

(was trwns allemaal onschuldig bedoelt hoor...)
 
He wat vervelend... Eigenlijk wil ik linkingirl niet delen, maar als jullie er op staan om mij met zn 2e te delen <zucht> dan moet het maar....

FD
 
@Art: toen ik dat antwoord schreef had ik nog maar net een oog open en nog geen koffie gehad om beide ogen open te krijgen en de grijze massa 'on speed' te krijgen....

@Prettyfly: helaas is er geen plaats meer in mijn koffer. Als er nog plaats was dan was er zeker weten geen party in Seattle (en in dat geval van harte welkom in mijn koffer in Dallas waar ik dan nog steeds gewoond had). Je bent overigens welkom op de party. Als je in de buurt bent stuur me maar een pm
 
Back
Top