ode aan alle PBB vrouwen

Ehh FD ? :1855: een beetje gefrustreerd misschien ?:grijns:

Verder alles goed hoop ik ? flying the couch of gebruiken ze je nog wel een beetje ?

Als je in de buurt van BNA komt dan horen we dat graag.

Greetz,

Abaco-Air
 
Abaco -

Airport reserve kan rare dingen doen met een mens na 10 uur....

Ik ben in MEM de 21e.... Geef je zeker een belletje. Kan altijd nog een auto huren en naar het Noorden rijden. Lijkt me gezellig.

Gr aan je vrouw en aan de kleine, hoop dat alles goed gaat daar.
 
Oorspronkelijk gepost door Abaco-Air
Kom rustig langs.. alles goed hier.. vrouwtje en kleine doen het uitstekend..

See ya !

Abaco-Air

hoe weet je dat nou
 
Lieve Apollo,

Misschien is het tijd om naar bed te gaan.. Toen ik 13 was moest ik om 2100 in bed liggen. :)

Antwoord op je vraag: omdat het zijn vrouw en kind is.....

FD
 
Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman
Lieve Apollo,

Misschien is het tijd om naar bed te gaan.. Toen ik 13 was moest ik om 2100 in bed liggen. :)

FD

maar dat was in jou tijd en dit is nu hihi
 
Say what now?

Ok, wacht ik snap 'm (lange dag, 0400 op)....

Toch is het een slim plan om als je nog de HAVO wilt halen, en pilote wilt worden wat slaap te krijgen!

Je bent inderdaad geen klein kind meer, maar op je 13 heb je dacht ik minimaal 9 uur (of was het 10?) slaap per dag nodig !

Geloof me nou, had ik maar 9 uur slaap per dag.... Zodra ik thuis ben morgen avond, lig ik om 20:00 in bed! Het is dus niet zo dat alleen 13-jarige vroeg naar bed gaan :)
 
jeugd van tegenwoordig..

jeugd van tegenwoordig..

kunnen een verhaal niet meer volgen tenzij het op een beeldbuis afspeelt, en doen dat dan ook nog graag twenty-four seven.. (ooh, hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen..:eek: )

Abaco-Air

PS FD .. Honey on your Behind ?? (zal het beschaafd zeggen)
 
Apollo -

Reken maar dat ik moe ben. 3x een 04:00 show afgelopen 4 dagen. En een 16 hour duty day. Wil naar huis en naar bed. Licht gaat uit om 0800 vanavond in huize FD


Abaco -

Ja, inderdaad geen enkel verschil tussen de VS en NL in dat opzicht. Mn 14-jarige buurjongen wil later pro (football) worden, maar wil liever op de X-box trainen hiervoor in plaats van op het veld met z'n vriendjes. Oh well..

crewroom in HOU op het moment. Probeer vanavond vlucht naar DEN terug te pakken. Lekker frontje hing er trouwens gister ten zuiden van jullie.

All the best.
FD
 
Apollo,

ik ben het trouwens helemaal eens met FD.. wij zitten hier wel even een groot aantal uren eerder in de dag.. meer dan 7.. dus als jij nu nog op bent op een doordeweekse dag, vind ik dat niet slim.. zo kan jij morgen nooit op school goed leren en dan later pilote worden.. daar moet je ver van te voren al goed voor leren..

Dus .. volg FD's advies.. ga naar bed : nu kan het nog.. later als je pilote bent, zal je blij zijn als je soms de tijd krijgt om je ogen dicht te doen

Abaco-Air
 
Ja lekker frontje.. weinig last van hier thuis.. 6sm RA- maximaal.. goed voor het gazon.

maar goed genoeg off topic.. terug naar de "You are beautiful" thread..

Wie durft ?

Abaco-Air
 
wie heeft hier als verkering

( gewn een vraagje hoor )


ps popst niemand meer in de sim:( is net zo spannend
 
Maar het is nu toch al echt Half 11. Het is de hoogste tijd!:snore:

Piloten hebben geen verkering die hebben iemand thuis.

Welterusten Mike5:snore:
 
:1855:

vrouwen in de luchtvaart top...
vrouwen op airwork prima....
maar ik moet van die foute texten echt kotsen!!!
het erge... de vrouwen vinden het nog mooi ook!!!
zo trick je ze dus!!!
bedankt voor de les FD.
adeus
 
FD, ik wist niet dat het verlies van Denver dit soort dingen veroorzaakt. ;) Ik vind het een leuk initiatief. Verder moet ik zeggen dat er met die avatar van jou helemaal niets mis is!

C
 
Rigid, bedankt! Ik dacht al dat er geen hoop meer was... Maar gelukkig zijn er ook nog vrouwen die er doorheen prikken (buiten mijn eigen vrouw dan, uiteraard:D)

Jammer van je selectie trouwens. Nog plannen ergens anders?

@cloggy,

Was je daarom een paar dagen niet te vinden?;)
 
Back
Top