Nog langere file...

Net nog een mailtje van Runge gekregen; vakantie is goed, sollicitatie plicht bij CWI komt dik voor elkaar. Hij is positief, maar dat was hij tot vrijdag ook altijd al.
Wel wees hij me nog op de juiste samenstelling van de vloot deze zomer:

1x320 van Iberworld
1x321 van BMI
3x767

En dan wilde Carl toch nog graag even een laatste stand van zaken over die andere BMI lease. Hij hoort er niets van (gek hé), maar wil toch graag vanuit de vlieger optiek weten of het allemaal lekker loopt. Dat was immers zijn laatste 'masterpiece'.
Ongetwijfeld willen meer mensen hier meer weten over de eerste gokverslaafden of in-1-minuut-huwelijk-en-3-weken-later-scheiding gevalletjes.
 
@Kroket

Heb begrepen dat Interairlines ook nog in de race is om voor Arkefly te mogen gaan vliegen, een A321. Mis ik op jouw lijstje. Of is dit niet juist?? Vliegt Inter niet voor TUI de vluchten naar Turkije?
Lijkt me mooi een verhaal: De nieuwe man JH die weer zaken moet/gaat doen met juist die ene persoon die er voor gezorgd heeft dat op het laatste moment het vorige project/baby van JH niet doorging (weet je nog, NL airways)
 
What did people think was going to happen?

What did people think was going to happen?

The same flawed business plan being implemented by the same flawed people.

Pretty obvious what's going to happen - nobody should be surprised.

It's like watching a train wreck in slow motion.
 
Heb uit betrouwbare bron v Iberworld vernomen dat de Mac idd een A320 least maar dat voor de 2e A320 , twee Holl cariers in de race zijn.
Zelfs in Spanje lopen de heren elkaar nog in de weg.
:D
 
Arke sucks?

Arke sucks?

JH krijgt van mij voorlopig nog het voordeel van de twijfel. Hoewel DB slechts vier jaar heeft gevlogen stond de organisatie als een huis daar is bij niemand een twijfel over.
Het kan niet anders dan dat JH de zaak flink gaat opschudden. De enige manier om die tent draaiend te krijgen is om die ouwe zooi eruit te flikkeren. Ik moet 19 gelijk geven dat je met 'flawed people' niet veel kan bereiken.

@EHEH; inter vliegt TUI pax onder eigen vluchtnummer met TC geregistreerde (ex bmi) A321. Veel zaken zal Jan dus niet met die turken doen.

Ik begrijp van @ dat er dan nog bmi en iber (ik dacht die voor MP was) wet leases bij komen. Ik vraag me af of de TFL organisatie dat allemaal wel aan kan.

@19; wanneer ben je weer in Nederland aan het vliegen (bij Arke?)

@dodo: Rob vdH komt niet meer terug.
 
@Dr Know,

Fijn, misschien kom ik dan maar weer terug....even denken.........hmmmmmmmm............................NOT...maar toch veel plezier daarzo!

dodo
 
Don't hold your breath!

Don't hold your breath!

Oorspronkelijk gepost door Dr Know
@19; wanneer ben je weer in Nederland aan het vliegen (bij Arke?)

I won't work under Jan Luder under any conditions.
 
Working under Jan.... gadverdamme vies plaatje, bah.....niet doen!

Roddelcircuit hiero verteld mij dat TUI belgie de vliegdienst taken gaat overnemen.....

Dodo van der Meijden
 
Dat denk ik ook. Afrekenen met het verleden heet dat en met een fris nieuw team starten. Had eigenlijk iets anders geheten, maar zo kan het kennelijk ook. Als dat team er definitief staat, dan ook meteen goed naar de vloot kijken. De concurrentie kijkt ook gespannen mee.... Het belooft weer een warme zomer te worden.....
 
Als je blauw gekleurd bent, zul je altijd sceptisch zijn omdat je altijd zult zeggen dat het gedoemd is te mislukken. En onder een blauwe paraplu is natuurlijk een veilig en betrouwbaar gevoel. Waarom zou deze club geen kans maken? De lucht is niet alleen voorbehouden aan een blauwe club......
 
Geen woorden in mijn mond leggen
Hollandwing want je schrijft nu heleboel
wat ik nooit geschreven heb.

Concurrentie is prima. Moedwillig
onder kostprijs vliegen zodat iedereen
er onder lijdt? AH/DB/HE deden dit wel
en hebben de markt verziekt. Of Arke
dit ook doet? Dat zal de tijd uitwijzen.

Ik gun de Arke Fly mensen een stabiele
werkgever. Of Arke dit is? Dat moet ik
nog zien.
 
Back
Top