Nog langere file...

Het is een vrije markt. Heel lang heeft een club de markt bepaald. Nu is het ook mogelijk om met een andere club (ver) te vliegen. Het spel van de stoelprijzen wordt over en weer uitgevoerd, doordat touroperators partijen tegen elkaar uitspelen. Helaas heeft dat voor een HD/GG/HLN/HXL/DBR niet goed uitgepakt. En wat betreft de blauwe kleur, dit bedoelde ik in het algemeen...
 
Lang deze weg wil ik Jan L alle succes wensen bij zijn " nieuwe baan" en hem bedanken voor de twee kl... jaren.

Het lijkt er op dat het we echt goed gaat komen..... nu alleen de grilworst nog ff kwijt, en dan is de vliegdienst weer " netjes"

suc6 allemaal,



fluitende dodo
 
Wie is er nu eigenlijk hoofd vliegdienst bij arkefly ik kan dat nergens meer terugvinden op dit forum.
Want het topic waar het in stond is helaas verwijderd.
 
Ome Phil

Ome Phil

.....Zit al lekker een tijd 'ziek' thuis...Hij heeft er flink van langsgekregen over zijn functioneren..TUI is op tijd wakker geworden...Nu Ria nog...vergeet haar niet :1855: greetz
 
hoi,

Misschien off-topic maar weet nu iemand al iets meer over aaname's bij Arke??
Nog steeds eigen type betalen? Gaan ze weldra recruteren??

grtz
 
Op dit moment geen mensen meer nodig. Kan morgen weer anders zijn.
Paar van Denim aangenomen, en die hebben de mazzel dat ze
niet hun Type zelf betalen.
 
Branson,

TNT daar heb ik in maart reeds deelgenomen aan selecties. We waren met 90 op de selectiedag. Uiteindelijk zijn er maar 7 van aangenomen.
grtz
 
Back
Top