NLS KLAS JULI

Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is waar je tegenwoordig met een NLS opleiding terecht komt, behalve bij de KLM natuurlijk...

Iemand?
 
Haha, de rechterstoel, maar dat kan net zo goed in een auto/ vrachtwagen/boot/ kassa bij de appie hein ect....

Op dit moment zit iedereen redelijk thuis. Er zijn er nog wel een paar bij Ryanair en Lion Air aangenomen. Daarnaast zijn er twee in Turkije aangenomen (sunexpress en een andere Turkse maatschappij waar ik de naam niet van weet) en een iemand bij DAE.

Voor de crisis, waar de andere scholen ook heen gingen: Trans, ryan, easy, lux, klm, lufthansa, denim ect
 
Haha, de rechterstoel, maar dat kan net zo goed in een auto/ vrachtwagen/boot/ kassa bij de appie hein ect....

Op dit moment zit iedereen redelijk thuis. Er zijn er nog wel een paar bij Ryanair en Lion Air aangenomen. Daarnaast zijn er twee in Turkije aangenomen (sunexpress en een andere Turkse maatschappij waar ik de naam niet van weet) en een iemand bij DAE.

Voor de crisis, waar de andere scholen ook heen gingen: Trans, ryan, easy, lux, klm, lufthansa, denim ect

Sky Airlines toevallig?
 
Als zelfs KLS studenten in hun opleidings contract hebben staan dat ze voorlopig niet naar KLM gaan, hebben de NLSers helemaal geen uitzicht meer op een baan bij KLM!

NLS'ers hebben nergens voor getekend in ieder geval.... Haha.
 
Joow sander,

Ik hoorde net van daniel dat we met 15 man in de klas zitten, ik zeg prima!!
Veel plezier in surf and turf land!!
 
normaal gesproken zitten er 24 man in 1 klas, de helft gaat naar amerika, de andere naar portugal. maar omdat wij maar een klas hebben van 15 man, kan waarschijnlijk de hele klas naar amerika... mocht het zo zijn dat niet iedereen naar amerika kan maar wel iedereen wil en de klas er zelf niet uitkomt wie gaat en wie niet dan zal er geloot worden... tot over 2 weken;)
 
het lijkt me niet echt efficient en praktisch om een 'klasje' van 3 personen naar portugal te sturen. zoals je zegt zou het idd beter zijn om de hele klas naar de VS te sturen!
 
Hallo allemaal!

Ik kom ook bij jullie in de klas. Ik ben vrijdag gebeld met de vraag of ik in plaats van in september klas in juli klas wil beginnen. Alles kunnen regelen op mijn werk en als het goed is ook een kamer dus zie ik jullie 2 mei op de introductiedag, toch? (heb nog geen verdere info op papier maar dacht te herinneren dat ze 2 mei had gezegd)

tot dan!
 
Oeps ja 2 juni!

Ik kon deze kans niet laten liggen :) Dus ik zie iedereen van Juli volgende week woensdag!

Sorry dat ik jullie ga verlaten Marijn, maar ik zie jullie in Augustus!
 
Last edited:
Back
Top