NLS KLAS JULI

Yuri

New member
Hee iedereen,

Ik heb net te horen gekregen dat ik in julie 2010 mag beginnen!!
Zijn er toevallig nog meer airworkers die dan beginnen!?

Groetjes yuri
 
Heey Yuri,

Ik heb van de week ook te horen gekregen dat ik in Juli mag beginnen :).
Zijn er al meer bekend?

Greets Sander
 
Hee Sander

Ik heb gisteren dit forum even gestart om te kijken wie er bij ons in de klas komen. Dus even afwachten of er meer mensen reageren! Hoe ging je NASS test? En heb je de medische keuring al gehad?
 
M'n nass test ging wel goed.
Alleen ik moet nog een natuurkunde deelcertificaat halen. Dat was ook duidelijk uit de test terug te zien.
Medische keuring heb ik over twee weken.
Hoe ging het bij jou?
 
Last edited:
Ja precies hetzelfde ongeveer, alles zag er goed uit alleen mn natuurkunde nog. Waar ga jij je certificaat halen? Ik heb 19 november mijn medische keuring, maar dat komt wel goed neem ik aan.

groetjes
 
Wat toevallig ik heb net een afspraak gemaakt voor de medische keuring op 19 november. Toevallig ook hoofddorp?
Natuurkunde ga ik in utrecht doen via het james boswell instituut. En jij?
 
Hahah prima!! Ik moet ook de 19de om half 2 in hoofddorp, hoe laat moet jij?
Ik woon nu in breda dus ik ga ff kijken of er hier in de buurt iets is waar ik mijn natuurkunde kan doen. Anders ga ik het ook in Utrecht doen!
 
Heey mensen,

Ben afgelopen woensdag gebeld dat ik er doorheen ben en in juli 2010 mag beginnen!! Heel erg blij natuurlijk. Vond de NASS uiteindelijk toch best pittig. Voor m'n gevoel had ik die engelse check volledig verkloot, wist op een gegeven moment van alle vier de antwoorden niet wat het betekende. Uiteindelijk op de een of andere manier toch ruim voldoende voor gekregen, heel vreemd.
Medische keuring heb ik toevallig ook op 19-11 in Hoofddorp. Toch nog wel even spannend....
Maar het gaat een mooie tijd worden mensen!
 
Ik heb de medische keuring om half 9. Misschien dat ik jullie daar zie. Het duurt volgens mij ongeveer drie uur.
Zijn er nog meer die in Juli beginnen??
 
Hee sebastiaan,
Tof dat je aangenomen bent man! Ik vond de nass ook nog redelijk pittig, maar mn resultaten waren prima!
Hoe laat heb je de 19de medische keuring?

Groetjes
 
Dag iedereen!

Ik sta nu ook ingedeeld voor AI1007. Maar aangezien ik pas begin juni klaar ben moet dit waarschijnlijk september worden. Nog even achteraan dus :) Want in principe mag je toch op z'n vroegst 2 maanden na diploma-uitreiking beginnen?

Keep in touch!
 
Ook ik sta ingedeeld voor AI1007 :D net zoals Sander moet ik ook mijn natuurkunde certificaat nog halen, hier begin ik 4 januari mee... Medische keuring heb ik 26 Januari. Heeft iemand enig idee hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn in 1007?
 
Last edited:
Hallo iedereen,

Na aanleiding van een eigen onderzoek (wat ook later in een nieuw topic komt), heb ik nog een paar vragen voor jullie als aankomende nls'ers (?). Ik hoop dat jullie zo goed mogelijk de volgende vragen willen beantwoorden;

1. Waarom starten/beginnen jullie nu met een pilotenopleiding ook al weet je dat de markt helemaal plat ligt.

2. Waarom dan precies die pilotenopleiding volgen bij de NLS en niet bijvoorbeeld EPST/KLS/sponsorships etc?

3. Hebben jullie nog iets ''achter de hand'' ?

Alvast hartstikke bedankt en succes alvast met jullie opleiding!
-boschr
 
Hallo iedereen,

Na aanleiding van een eigen onderzoek (wat ook later in een nieuw topic komt), heb ik nog een paar vragen voor jullie als aankomende nls'ers (?). Ik hoop dat jullie zo goed mogelijk de volgende vragen willen beantwoorden;

1. Waarom starten/beginnen jullie nu met een pilotenopleiding ook al weet je dat de markt helemaal plat ligt.

2. Waarom dan precies die pilotenopleiding volgen bij de NLS en niet bijvoorbeeld EPST/KLS/sponsorships etc?

3. Hebben jullie nog iets ''achter de hand'' ?

Alvast hartstikke bedankt en succes alvast met jullie opleiding!
-boschr

Ik denk niet dat antwoorden op dit "onderzoek" enigszins voor nut is voor jou, of voor iemand anders. Ik denk dat je argumenten voor het beginnen van een opleiding op dit moment genoeg kan vinden op dit forum. Ook al zal ik vele tegenstanders hebben.

De keuze voor de school kan bepaald worden door verschillende redenen, ik noem: Kwaliteit opleiding, reputatie vliegschool, kans op een baan na de opleiding, falen voor een andere selectie, maar toch je droom volgen en noem maar op. Ik denk ook dat je die voldoende op dit forum kan vinden.

En ik kan me niet het nut voorstellen voor jou om te weten of ik iets achter de hand hebt of niet. En hier ga ik ook niet op antwoorden.

Dit soort "onderzoeken" zijn gewoon discussiestarters. Wat je krijgt als je hierop gaat antwoorden is dat andere je voor dom verklaren of enig andere onzin uitkramen. Als dit onderzoek voor jezelf is, ga dan jezelf afvragen waarom je juist nu zou starten, waarom je zou kiezen voor NLS en of je iets achter de hand hebt kun je zelf heel makkelijk beantwoorden.

Kijk naar jezelf! En vooral: volg je droom, maar doe het bewust. Heel bewust. Dus vraag inderdaad deze vragen, maar niet aan mij of een ander maar aan jezelf. En vraag jezelf vooral af of je het wel aan kan, deze onzekerheid en risico's.

Succes met je "onderzoek". Misschien iets anders benaderen zou een goed idee zijn.
 
Back
Top