NLS 0803

Haha nou ik ben er al naar toe geweest dus voor mij gaat het een 2e keer worden.. het zijn 2 best zware dagen, veel lopen enzo(het is een soort van survivalkamp) maar wel leuk

in welke klas heb je dan gezeten / wat is je naam?
 
Daar moet je je bij aanmelden en melden dat je van de NLS bent. Het kan zijn dat ze vragen om een bewijs daarvan, dan moet je dit melden bij school en die zullen dit dan bevestigen..

Maar als het goed is, moet je je nog steeds zelf aanmelden bij DUWO
 
Komt wel goed... 6 februari is die intro dag... dan komt dat allemaal wel goed en zal ik het even vragen. bedankt in ieder geval
 
Hey!

Ook ik zit in 0803! Hebben jullie trouwens al wat van mac finance gehoord, want bij mij gaat het nu wel erg lang duren!

Ik heb trouwens wel een kamer op de campus aan de opaallaan!

Tot morgen 10.00!

Koen
 
Als je eenmaal een gesprekje hebt gehad met MAC Finance dan komt alles wel goed. Ben nu 1 maandje bezig en de Bank heeft het nog niet in orde gemaakt. Daar kan dus ook de vertraging zitten.
Gegroet en ik huppel morgen wel even binnen bij onze nieuwe lichting:rt:
 
Beste dames en heren van de 0803 aka 07015,

Voor degene die een kamer gaan huren op de campus en terecht komen in toren 1 kamer 74.. of gewoon interesse hebben.. Ik heb half jaar oude (ikea) spullen die zo overgenomen/gekocht kunnen worden. Het gaat om een burea, bureastoel, kast , 2pers bed, ijskast met vriezer, nachtkastje en wat lampen. Ik heb alles dus 6 maanden geleden nieuw gekocht en ga er niks meer mee doen! Geinteresseerd? PM mij dan even..

Met vriendelijke groet
 
Back
Top