NLS 0803

ja dat weet ik wel: meteo, principels of flight, radio navigation en general navigation krijgen we sowieso in het eerste blok maarja je hoeft je er niet op voor te bereiden want ze beginnen gewoon bij de basis dingen die je moet weten voor de vakken.
 
oh ok tnx, beter dan bij mijn vorige business studie waar ze gelijk in het begin met economische jargon begonnen terwijl ik nooit economie gehad heb... ben nu wel erg gemotiveerd vandaar die vraag. verder nog 0803 klanten?
 
Het is ook veel makkelijker als je gemotiveerd bent. uhhm ik heb geen id wie er nog meer in 0803 zitten... maarja die komen denk ik van zelf wel:p
 
Ik ben ook geplaatst in 0803, leuk om te zien dat een aantal uit de klas al actief zijn op het forum :).

Heb nog wel effe een vraag tussendoor; moet je nou een kopie van je flight medical check naar de NLS sturen, of het origineel? Op de brief die ik heb gekregen staat namelijk: "Denk ook aan de Flight medical check die 2 maanden voordat de cursus begint in ons bezit moet zijn, dit om uw plaats in de klas te kunnen garanderen."
 
Ik ben ook geplaatst in 0803, leuk om te zien dat een aantal uit de klas al actief zijn op het forum :).

Heb nog wel effe een vraag tussendoor; moet je nou een kopie van je flight medical check naar de NLS sturen, of het origineel? Op de brief die ik heb gekregen staat namelijk: "Denk ook aan de Flight medical check die 2 maanden voordat de cursus begint in ons bezit moet zijn, dit om uw plaats in de klas te kunnen garanderen."

Een kopie is voldoende. Het origineel is voor jezelf.
En.. gefeliciteerd :biertje:
 
Dank je wel squawk! :kerst:

Hieronder even een lijstje met wie zich gemeld heeft voor de maartklas, maakt het wat overzichtelijker:

- JAG
- SoaringEagle
- tristar
- Dwightos (misschien)
- Staal
- keys
 
Last edited:
Dank je wel squawk! :kerst:

Hieronder even een lijstje met wie zich hier gemeld heeft voor de maartklas, maakt het wat overzichtelijker:

- theJester
- SoaringEagle
- tristar
- Dwightos (misschien)
- keys

Ho ho ho:kerst:
Ik zit toch echt in 0801:airforce:
succes op experience island :passed:
 
Ook ik zal op 3 maart aanstaande van start gaan bij de nls! Ik zie jullie als t goed is op 6 februari, en anders wel met het experience island gebeuren..!!
 
Mij is verteld van een oud leerling dat je veel droge kleren mee moet nemen en vooral veel sokken!!
 
Haha nou ik ben er al naar toe geweest dus voor mij gaat het een 2e keer worden.. het zijn 2 best zware dagen, veel lopen enzo(het is een soort van survivalkamp) maar wel leuk
 
Misschien bereiden ze ons er wel mee voor op een hele zware tijd op school.... Het zal veel leren worden en weinig vrije tijd!!
 
Beste mensen,

Hebben jullie al huisvesting geregeld in Hoofddorp? Ik ben zelf een oud NLS'er en heb een appartement voor twee personen beschikbaar in de buurt van de NLS. Goed bereikbaar en centraal gelegen (boven een winkelcentrum).
Bel of mail even voor meer informatie!!

Groeten

Roy van Oppen
0618941279
royvanoppen@hotmail.com
 
Wordt je niet automatisch geplaatst op de campus van de NLS? Moet je trouwens doorgeven aan de NLS als je geen interesse hebt om op de campus te wonen? Ik woon namelijk samen met JAG (ook maart klas) al in een appartement voor nu anderhalf jaar in hartje Amsterdam. (want we hadden eerst een andere studie gedaan).Dus wij gaan iedere ochtend maar vanaf station a'dam zuid richting hoofddorp.
 
Back
Top