Nieuwe trolley

Na 5 jaar kist in, kist uit, bus in, bus uit, is mijn trouwe Samsonite op sterven na dood.
Ik heb dus een nieuwe nodig. Aangezien ik maar een simpele Europa boer ben, met max 2 nightstops op rij, moet hij niet te groot zijn.

Ik kijk altijd met enige jaloezie naar us crews die zo'n mooie luggage hook hebben voor een flightbag. Ik heb inmiddels een luggagepal maar zou graag een geintegreerde hebben die losgeklikt kan worden.
Ik kwam net luggageworks tegen met hun stealth series, maar helaas hebben zij geen eu dealers (en zijn ze redelijk prijzig).

Dus! Wie o wie heeft tips?
 
Als je el cheapo wil, kan je de b.crew Samsonite trolleys nemen ;) Waar heb jij een haak voor nodig dan, voor die 50m die we dagelijks wandelen :yeehaa:

En op de bus, leuk?
 
Als je in de states of delen van Azie zat zou ik zeggen om naar Costco te gaan, helaas moet je dan ook iemand met een lidmaatschap kennen. Hun "Kirkland" 22" bag is heel goed (volgens de vele reviews van flight crews in de diverse fora) en kost 99USD, life-time warranty, en onderdelen zitten met schroeven vast zodat je nog eens de wielen en de handels kunt vervangen.

http://www.costco.com/Kirkland-Signature™-21.5"-Expandable-Upright-Carry-On.product.11760915.html

Zie nu ook net dat Costco ook in Engeland zit, kijk daar eens rond en misschien is er een airworker daar met een lidmaatschap.

De haak is mooi, maar vaak schuift hij onder de handels van wat aan de haak zit weg als je je tas parkeert. Ik heb dit probleem opgelost door de haak te vervangen met een plastic clasp (gesp? weet het NL-se woord niet, zo'n ding waar je de straps van een rugzak mee aan elkaar klikt --<<--- ).

Veel Amerikanen hebben de Purdy-neat bag met het metalen frame, veel accesoires, life-time warrenty. Gaat iets kapot dan stuur je hem op en ze vervangen alles wat versleten is. Niet goedkoop, maar je hebt wel iets. 22" is goed voor de overhead, 26" is iets te groot.

http://www.stopoverstore.com/product/detail.cfm/pid/910
 
Last edited:
@Shock. Die trolley vind ik net iets te klein. En het Afrika model is toch net iets te groot voor ons euro trash.

Bus is leuk tot nu toe. Zit nog twee weken in de box of terror, daarna mag ik direct de najaarsstormen gaan trotseren :)

@Metro & Europe. Dat zijn inderdaad de koffers die ik zoek maar.... van de week toevallig een item uit de US gekregen. 80$ shipping en dan nemen de nazi's bij de douane ook nog eens 60€ voor hun lunch. Dan wordt een trolley van pak hem beet 250$ toch ineens een stuk duurder.

Vrees dat ik toch naar de Samsonites moet gaan kijken. Iemand een goed model hardcase met twee wielen? (heb een pokkehekel aan die vierwiel krengen)
 
Back
Top