Nieuwe stakingen (en rap een beetje)

...
Daarover valt te bedenken, dat wij ook niet zouden willen dat er extra-kisten (laten we zeggen nog een paar 700er) 'bij ons op het erf' gezet worden, onder de voorwaarde dat er piloten met chickwings-plus salaris afkomstig van chickwings op vliegen, en wij mogen meedingen op de CPT-plaatsen, maar danwel met dit duidelijk lager salaris.

Die stonden op het erf (2 stuk), en staan nu, voor chickenwingssalaris, bij chickenwings op het erf, zonder dat wij, met of zonder chickenwingssalaris, het recht hebben daarheen te solliciteren. Willen we ook niet, maar toch.

Was dat dan de bedoeling? Nu heeft Dusseldorf-Fried-Chicken dus de 700er rating op het brevetje staan, daarmee ook de 900er, en daarmee is de weg voor de meest creatieve van M. gewenste oplossing eigenlijk kompleet vrij. Eind '07 is de omscholing van alle CRJ-crews bij CW een feit (geen gerucht, helaas).

Vraag je je toch af wat we dit jaar voor "Weihnachtsgeschenk" gaan krijgen... Ik denk dat ik die envelop dit jaar maar ongeopend retour afzender stuur...
 
Kan iemand me misschien vertellen wat het bovenstaande voor invloed gaat hebben voor mensen die momenteel bij Cityline in het selectieproces zitten?

alvast bedankt,
R_L
 
hi Variatie,

even een klein uittreksel van mijn visie...: Ik hoef helemaal niet geintegreerd te worden, ik wil het liefst bij CLH blijven. Die kisten moeten naar ons komen en niet naar passage (Zie het clhforum, post van scheuneman). Hoeveel ready entries denk je eigenlijk dat er überhauppt op de markt zijn die LH tauglich zijn??? Veeeel te weinig dus. Even andere ready entries laten solliciteren en dan hoeven we die CLHers helemaal niet????? HAHAHAHA? Tel even het aantal vliegtuigen dat ze besteld hebben en ga rekenen... Die EMB kunnen ze helemaal niet vliegen. Die KTK is gewoon blind en doof geworden van hebberigheid.
 
Nouja, Robin, of ik PES geloof?

Laten we het zo zeggen, ik filter alles wat hij zegt behoorlijk. Hij is tenslotte "beroeps-politicus"...
Maar dat hij na "Arriverdi-erci" nu ineens ook erover lijkt te denken (Zie Betriebsversammlung), om Verdi-lid te worden als ons weer een oor angenaaid zou worden, zegt toch genoeg. Maar of hij het zal doen, mmmmmwah....
 
Die verkoopt zijn eigen moeder nog aan de hoogste bieder man , get real.
"Nooit meer Leih-maiers , over mijn lijk" , is ook van hem.
Moek een tekeningetje maken , of vat je het wel:dozey:

Die hele TK - en dan vooral die captains- lult aus dem Nacken , enge carrieremannetjes die van de leugens en het bedrog aan elkaar hangen.
 
De meeste Condorianen hebben genoeg senioriteit om niet op de Embrear te hoeven, willen de meeste ook niet. Die gaan direct als cpt B747 of A340, of SFO op een van beide. Een heleboel hebben ook helemaal geen zin om naar LH te gaan, die wachten gewoon af wat er gaat gebeuren (maw mischien heeft Air Berlin wel een goed aanbod, de kisten moeten toch gevlogen worden...). Kortom daar zou ik me niet al te druk over maken. Ik vindt het heel jammer maar ik denk dat het voor Cityline te laat is om er nog wat goeds uit te halen. Dit alles door de lafheid van velen om niet voor Verdi te kiezen, of is het de domheid om in de VC te blijven en die l:eek: l van een Pesch te blijven geloven. :mad:. Ik wens iedereen veel succes en hoop dat alles nog goed uitpakt.
 
Potverdikkie
Hoor ik daar ineens Viboor inchecken bij Munchen Radar.

RJ85 rocks
crj is ook wel OK (900 is te lang)
CPT P. sucks
Die VC begint ook te zuigen als ze nu niet 1 maal de CLH vertegenwoordigen

Hoe het ook zij:
We voelen met jullie mee op AMS

Groenten uit Amsterdam

H
 
Heiko,


Alles goed man? Ik vind het toch een relaxed idee dat er tenminste nog een paar leute aan ons denken:grijns:

All the best uit KRK,

groeten

M.
 
Tja, ik heb m'n alternatieve plannen ook al gemaakt.:D
Dus zit ook vrij rustig af te wachten of ze er weer een zootje van maken, onze VC-makkers.

Wie kan vluchten zal het doen, de rest wordt waarschijnlijk zonder senioriteit ergens achteraan geplakt, en moet zijn b.k houden. Dat zouden ze willen, maarja...daarvoor lopen de spanningen nu al te hoog op. Dan zal er van alles gebeuren, van sick-out tot Dienst-Nach-Vorschrift, tot een kollektieve overstap naar VERDI met aansluitend compleet de tent plat.

Het valt te bezien, of de KTK-CPT als die voor de zoveelste keer met een half lege 340 (metname in MUC zal het pijn kunnen doen) over de oceaan vliegt, dan toch niet aan het denken raakt.
Volgens de CLH-TK weet de Vorstand, metname Dhr. M., wel wat bij CLH speelt, maar de makkers van KTK geloven nog niet dat we echt spijkers met koppen zouden slaan. Van de laatste staking hebben ze volgens mij niet zoveel gevoeld. Dus misschien dat men wel een volledige stakingsdag afwacht, om dan met spoed wat zure pilletjes door de KTK-strot te douwen.

Lijkt me ook een strategie, om eindelijk die gasten uit hun ivoren toren te loeren...en de KTV open te breken, wat Dhr. M. naar eigen zeggen lang over tijd vindt.
 
Tja, ik heb m'n alternatieve plannen ook al gemaakt.:D

Dudes , wie niet?Maar voor het zover is gaan we toch nog eerst even die winst van LH naar de kl#ten helpen en een paar dagen het Flugbetrieb op zijn kop zetten he:grijns:
 
Back
Top