Nieuwe KLU test

Nou, dat gaat ook wel weer wat ver.

@ Silent-D
Ik zag dat je PO-1 niet gehaald had op die test. Ik heb zo af en toe wat geoefend met die test en ik zeg niet dat ik het daardoor gehaald heb, maar ik had wel 2 9's en een 8.
GVSS ging fout, maar dat had een andere oorzaak. Sterker nog, dit issue legde ik voor aan de testleider en hij zei dat dit er niets mee te maken had.
Dit zegt natuurlijk alleen iets over mijn persoon en niet dat van een ander.

Het teleurstellende van dit gedeelte van het forum is, dat op het moment dat je een vraag stelt iedereen die zich geroepen voelt antwoordt geeft, maar niet op de vraag.

Hetzelfde als ik in de krant een advertentie zie staan en een brief stuur in de trand van:

Naar aanleiding van de advertentie in het parool van xxxx wil ik graag reageren.
Ik ben niet geinteresseerd.
 
Last edited:
Het is wellicht mijn fout dat deze topic een andere wending kreeg. Het was echter niet mijn bedoeling dat het zo zou gaan, ik wilde alleen maar een nuchter advies geven. Bovendien vind ik dat Silent-D het veel te persoonlijk neemt, komt dat omdat jij zelf ermee oefent en tot nu toe PO-1 niet gehaald hebt? Dat bedoel ik overigens helemaal niet lullig, maar probeer enkel te begrijpen waarom je het zo persoonlijk neemt.

Maar goed, laten we weer even on-topic gaan. Excuses dat ik het off-topic heb gebracht. Hopelijk is er iemand die mauritsams een antwoord kan geven op zijn vraag.
 
Het is wellicht mijn fout dat deze topic een andere wending kreeg. Het was echter niet mijn bedoeling dat het zo zou gaan, ik wilde alleen maar een nuchter advies geven. Bovendien vind ik dat Silent-D het veel te persoonlijk neemt, komt dat omdat jij zelf ermee oefent en tot nu toe PO-1 niet gehaald hebt? Dat bedoel ik overigens helemaal niet lullig, maar probeer enkel te begrijpen waarom je het zo persoonlijk neemt.

Maar goed, laten we weer even on-topic gaan. Excuses dat ik het off-topic heb gebracht. Hopelijk is er iemand die mauritsams een antwoord kan geven op zijn vraag.

Nog heel even off topic dan maar als een reactie op je stukje, aangezien je een vraag stelde.
Dat ik het zo persoonlijk neem zal miss. ergens wel komen dat ik het zelf 2 x niet gehaald heb de po1 maar dat is sowieso niet de intentie van mijn reactie. Ik vind gewoon dat hier veel mensen rond "zweven" op dit forum die zelf wel in 1 x po1 hebben gehaald en vervolgens zonder dan ook maar een antwoord op de daadwerkelijk vraag te geven reacties geven als: oefenen heeft geen zin, je hebt het of je hebt niet, je praat jezelf alleen maar valse hoop in en allemaal reacties in die trant. Mijn reactie was meer een soort algemene ergenis op die berichten, sommige jongens halen de po1 miss. niet in 1 x maar hebben door 1 of 2 keer te oefenen met de pedalen de po1 wel gehaald en vervolgens ook gewoon de gvss en pvs gehaald.
Ik bedoelde dus te zeggen: iedereen doorloopt de selectie op zijn of haar eigen manier als iemand een vraag stelt die toevallig over oefenen gaat probeer die gene dan te helpen in plaats van reacties te gaan plaatsen als: Oefenen heeft geen zin, je hebt het of je hebt het niet etc. hier schiet de persoon die een vraag heeft gesteld helemaal niks mee op.

En als laatste nog: Ik heb zelf inderdaad 2x de po1 gedaan en 2 x niet gehaald, de twede keer helaas net niet. En nee ik heb nog niet geoefend ik ging er in eerste instantie ook heen met een gedachte van ik kijk wel wat het word echt oefenen kan je toch niet voor deze test. En nog steeds ben ik er van overtuigd dat je niet echt kan oefenen voor po1, maar je kan wel 1 of 2 x de test van tjeerd doen en ik denk zeker dat miss. wel het verschil maakt.
Ik ga "binnenkort" de po1 voor de 3de keer doen en ben zeker van plan 1 of 2 x te oefenen met het programma van tjeerd.

Now back on topic?
:eek:fftopic:
 
Last edited:
ff een dingetje off topic nog:
waar ik al een aantal keer over gevallen ben Silent:
Het is sowieso en niet sobieso. detail makes the difference ;)
 
Bij deze mijn eerste bericht op airwork :D kom al een tijdje op deze site maar heb nooit een account aangemaakt. Als ik eerste wou ik even zeggen dat het echt super is wat Tjeerd doet! Heb zijn selectieve luistertest een tijdje terug al gedownload en vond het nu maar eens tijd om dit testje te downloaden. Er is alleen 1 klein probleempje de link doet het niet meer...(het aanmaken van dit account is dus ook een beetje noodzaak :p:). Is de link veranderd? Komt de link binnenkort weer online? Of heeft iemand de test op zijn computer staan en zou die deze test ergens willen uploaden? Ik hoor het wel! :D
 
mauritsams, Sorry voor mijn late reactie. Als je support-vragen over het programma hebt, kun je beter mij persoonlijk mailen, dat is wat sneller.

Op het moment kan je 1 of 2 joysticks/pedalen aansluiten, niet 3. Ik zou dat op zich wel er in kunnen bouwen maar dat is vrij veel werk omdat ik dan de hele code moet veranderen. Probeer eens van die vliegtuig pedalen te regelen ipv auto pedalen, dat zou moeten werken.

De server van mijn site ligt op het moment even plat. Geen idee hoe lang dat gaat duren. Post even een mailtje op schouten_tjeerd -at- hotmail *dot* com als je het programma wilt hebben.
 
Na veel moeite het programma op m'n apple'tje geinstalleerd. Bij mij zijn standaar allle variabelen 0. Wat zijn de variabelen die je zou moeten invullen? Alvast bedankt!!
 
Settings:
settings.jpg


Vergeet niet de joystick en pedalen te kalibreren. Zie de manual.
 
Verandering input pedalen

Verandering input pedalen

Via via hoorde ik dat dat het ook voor kan komen dat het rechter pedaal naar voor indrukken de taartpunt naar achteren beweegt en andersom.

Ook het linker pedaal naar voor indrukken zou de taartpunt naar links bewegen en andersom.
Dit zou dus niet overeenkomen met onderstaande afbeelding.

Zijn er mensen die dit hebben meegemaakt of hier iets over hebben gehoord???

coordinatie_test_2po1.gif
 
Via via hoorde ik dat dat het ook voor kan komen dat het rechter pedaal naar voor indrukken de taartpunt naar achteren beweegt en andersom.

Ook het linker pedaal naar voor indrukken zou de taartpunt naar links bewegen en andersom.
Dit zou dus niet overeenkomen met onderstaande afbeelding.

Zijn er mensen die dit hebben meegemaakt of hier iets over hebben gehoord???

coordinatie_test_2po1.gif

Heb in oktober deze test gehad en het klopt volgens de afbeelding, heb het programma niet getest.
 
ik ben vorige week geweest, bij mij was het net anders.

rechter hand joystick, rotatie van de driehoek
rechtervoet teen in drukken, driehoek komt naar je toe, (wordt dus groter)
rechtervoet hakindrukken driehoek gaat van je weg ( wordt kleiner)

linkervoet teen indrukken driehoek gaat naar links in het scherm
linkervoet hak indrukken driehoek gaat naar rechts in het scherm,

Ik hoop dat jullie er iets an hebben....
 
Zijn er meer mensen die net als Sporty, actueel, de ervaring hebben dat de bediening is omgedraaid bij de PO1 handvoetoogcoördinatietest?:)
 
Ik heb vorige week mijn PO1 (succesvol) gedaan.
Het klopt dat bij de voetpedalen, het omgekeerd werkt zoals het hier in het forum staat.

Echter maakt dat totaal niet uit voor de opdracht zelf, je krijgt in het voorbeeld echt wel de tijd om je hierop af te stemmen.

Ik heb de instrument interpretatie test goed voorbereid en de selectieve luistertest ook. Daar had ik een 9 en 8 voor.

De 3d-test kon ik niet voorbereiden en had ik dus ook niet gedaan, daar had ik 2 5'en voor de voeten en een 7 voor handen.

Succes!
 
Wat bedoel jij met de 3d test? Bedoel je daarmee die hand oog voet coordinatie test? En hoe heb je die andere dingen voorbereid?
 
3d test is inderdaad de voet oog hand test.
De attitudes dingen etc, niet moeilijk, had er maar 1 fout van de 52(8 overgeslagen) ruim binnen de tijd. Je hebt je hand en dan is het niet moeilijk meer.

De luister test kun je ergens downloaden hier, ff zoeken dus via de zoekoptie. Als je het niet begrijpt, je moet alleen de cijfers opschrijven.

Succes
 
Oke dus voor die instrument intepretatie test is gewoon te doen als je ruimtelijk inzicht hebt? Ben namelijk bang daar gespannen te worden omdat ik dingen niet zou hebben voorbereid. Al is het maar dat ik bepaalde begrippen niet weet die handig zijn om te kennen (bv bepaalde eenheiden zoals feet)
 
Dan denk ik dat jij niets hebt gelezen op deze website..
Je krijgt gewoon een compass en een A-horizon te zien en dan moet jij zeggen welk plaatje erbij hoort. Niks snelheden of hoogte. Gewoon richting en hoek.
 
Back
Top