Nieuwe KLU test

Zijn er ook mensen die de afgelopen tijd nog po1 hebben gedaan, die kunnen vertellen of de bediening nog steeds hetzelfde is?

Ik heb het programma van Tjeerd nu 1 keer gedaan, en als ik van mijn rechter pedaal de tenen indruk dan komt het driehoekje naar mij toe. Klopt dit of moet het dan juist van je af gaan, dus dieper de 'kamer' in?
 
Ik realiseer me dat het al een zeer oude post is van Tjeerd, maar kan iemand mij vertellen of het programma nog werkt?
 
Het programma werkt maar ik weet niet of deze test nog steeds gebruikt wordt.

De huidige tests (taartpunt, hoortest en f15 positie aangeven) worden nog ongeveer tot augustus gebruikt, daarna komt er een heel nieuw systeem. Dit heb ik me laten vertellen door een medewerker van CML. Het nieuwe lokaal voor de nieuwe test is zelfs al klaar. De nieuwe tests zullen totaal anders zijn dan de huidige.
 
Po 1 Vliegertest

Po 1 Vliegertest

...........
 
Last edited:
Ik heb hem ook deze week gedaan.

Ik weet niet wat voor pedalen jij had, maar niet intrappen is niet verplaatsen. Hij gaat niet terug naar zijn beginpositie oid.

Er is niets veranderd tov vorig jaar.
Ik heb helaas op 1 luisterreeks moeten falen..
 
helloo,

27 november heb ik de eerste selectieronde van de klu. ik had inderdaad op de open luchtmachtdagen dit jaar gehoord dat de selectie compleet zou veranderen vanaf augustus. Betekend dit, dat de tests zoals met het taartpuntje, de selectieve hoortest en met de instrumenten er niet meer zijn ? of zijn deze gewoon veranderd ?
 
Score hand-voet-oog test van Tjeerd

Score hand-voet-oog test van Tjeerd

.....
 
Last edited:
Back
Top