Niet te Vertrouwen....wie?

masterwarning

New member
Had het pas tijdens een vlucht met een collega over mensen die per definitie niet te vertrouwen zijn, kwamen tot 5:
-makelaars
-autoverkopers
-advocaten
-politici
en last but not least... GA marshallers


bedenk me net : nr 6...Ex-swissair mensen
 
Taxichauffeurs.... Voor een pisafstand rijden ze kilometers om, om zo meer geld te kloppen ! :eek:
 
El Stevo,

Nu trap je helaas tegen het zere been. In elke beroepsgroep zijn mensen die het met moraliteit niet zo nou nemen en daar is mijn beroepsgroep helaas geen uitzondering op.

Maar ik het moeite met dit algemene statement. Ik heb de afgelopen jaren veel mensen gesproken, maar ik kan het aantal dat een financiele bijsluiter leest is op één hand te tellen.

Als het gaat om financiele zaken dan is de interesse laag en men vind alles prima als de rente maar laag is.

Maar ik moet je voor een deel gelijk geven en dat doe ik dan ook bij dezen.
 
Volgens mij wordt die financiele bijsluiter dan ook zo gefabriceerd dat je er met geen mogelijkheid wijs uit kunt.
 
Juist,.......

En als je dan toch een keer aanspraak op die verzekering wilt doen, dan wordt er gemeld dat je voor exact dat en zus uitzonderingen in je polis hebt staan.

Laaielichters.....
 
Alle medewerkers van het Finanzamt Lörrach, wat dacht je daarvan? Steuer, nein die zahlen Sie schon in die SCHWEIZzzzzzzz. En oja, die aardige man op station Bijlmer die vroeg of de trein waar we in zaten de trein naar Amsterdam was. Was ook niet te vertrouwen, zijn maatje die mijn koffer vast had ook niet trouwens. BAM hahahaa.
 
Of de bijsluiter nou begrijpelijk was of niet maakt niets uit als de meeste klagers niet de moeite nemen om 'm te lezen, hoewel dat geen excuus is om klanten op te lichten.

Ik ken klanten die ik geadviseerd heb geen polis te sluiten vanwege de weinig transparante kosten. Daarna gingen ze naar een grote keten die hen een verschil per maand van E 10 voorrekende en een verschil van 0,1% rente. De uitkomst laat zich graag raden......
 
FD,

Als we net denken dat we nu wel alle onbetrouwbare categorieen op een rijtje hebben weet je ons toch weer te verrassen. ;)

Voor de rest begrijp ik eigenlijk niet wat dit topic op airwork doet, maar vooruit.

Ik hoor ook wel eens interessante verhalen over de CEO van BA. Die schijnt altijd een boeiende draai te kunnen geven aan gemaakte afspraken.
 
Is de verzekering in kwestie een AMS vliegverzekeringsbedrijf waarvan de baas ooit een vliegtripje naar Indonesie heeft gemaakt.
Bedrijf pas de problem maar het eigen geschreven reisverslag in P&V, tjee je zou bijna vliegen opgeven met al die negatieve evaringen :grijns:


En hoe was het ook alweer, krimpende wind en uitgaande vrouwen, da's nie te vetrouwe
 
Monteur bij de merkdealer. Ook niet te vertrouwen...
"Nee meneer, autootje is weer piekfijn in orde".
 
Back
Top