Nazorg NLS

cyberboy

New member
Ik zou graag willen weten hoe de nazorg van de NLS is wat ze doen om te zorgen dat hun studenten een baan vinden?
 
Na...zorg?

Oh die fictieve cijfers over al die studenten die ze plaatsen die prominent in beeld komen tijdens de verkooppraatjes!
 
Vertellen de studenten die daar op de voorlichtingsmiddag zijn dan niets over of ze met of zonder hulp ergens aan de bak zijn gekomen. Of heeft de NLS ze een bak geld gegeven om zo mooi mogelijk over ze te praten. NLS is dezer dagen crap. Ik bedoel, lees wat eerdere threads door en daar wordt verteld dat er NLS'ers weggestuurd zijn bij de Type Rating. De Type Rating!! Als je dat flikt dan is er óf iets diep mis met de student of met de opleidingsmethode van de NLS. Die studenten zullen sociaal en mentaal wel goed genoeg moeten zijn anders zijn ze die psychosessies niet doorgekomen. Nu alles in Portugal plaatsvindt, zul je dus niet bepaald een goed vliegerschap creëeren. IFR vliegen in bloedheet portugal, waar je misschien 2 of 3 keer slecht weer hebt.

De enige nazorg die ze hebben, is CAE. Het gekke is dat ze aan NLS'ers self sponsored schemes aanbieden :stapelge:
 
Vertellen de studenten die daar op de voorlichtingsmiddag zijn dan niets over of ze met of zonder hulp ergens aan de bak zijn gekomen. Of heeft de NLS ze een bak geld gegeven om zo mooi mogelijk over ze te praten. NLS is dezer dagen crap. Ik bedoel, lees wat eerdere threads door en daar wordt verteld dat er NLS'ers weggestuurd zijn bij de Type Rating. De Type Rating!! Als je dat flikt dan is er óf iets diep mis met de student of met de opleidingsmethode van de NLS. Die studenten zullen sociaal en mentaal wel goed genoeg moeten zijn anders zijn ze die psychosessies niet doorgekomen. Nu alles in Portugal plaatsvindt, zul je dus niet bepaald een goed vliegerschap creëeren. IFR vliegen in bloedheet portugal, waar je misschien 2 of 3 keer slecht weer hebt.

De enige nazorg die ze hebben, is CAE. Het gekke is dat ze aan NLS'ers self sponsored schemes aanbieden :stapelge:

Ik hoor anders nog genoeg mensen op dit forum zeggen dat KLS\NLS\EPST de scholen in Nederland zijn.
 
Ik hoor anders nog genoeg mensen op dit forum zeggen dat KLS\NLS\EPST de scholen in Nederland zijn.

Klopt, dat komt omdat de NLS nu nog kan meeliften op de goede naam van een aantal jaar geleden. Ze zijn echter gewoon keihard aan het uitcashen.
 
Klopt, dat komt omdat de NLS nu nog kan meeliften op de goede naam van een aantal jaar geleden. Ze zijn echter gewoon keihard aan het uitcashen.

Klopt, Daarbij heeft de NLS de afgeloepn jaren big time geprofiteerd van de goede markt. De website van wachlijst NLS is volgens mij niet eens meer in de lucht!
Ben erg benieuwd hoe dat de komende jaren zal lopen als de markt weer overspoeld zal gaan worden met high timers..... Maaaar gelukkig is er altijd nog de grandioze nazorg die de nls biedt:haha:
 
Wat een domme reactie safa en nog totaal irrelevant aan het onderwerp ook...

The Fly heeft een goed punt. Nazorg is altijd slecht geweest bij de NLS. Aeolus bestaat niet meer en ook de stichting wachtlijst is meer dood dan levend. Als er mensen via de NLS geplaatst worden bij een maatschapij dan is dat omdat de maatschapij de NLS benaderd heeft en niet andersom. En nu er inderdaad mensen afvallen bij typeratings zullen deze maatschapijen hun nieuwe vliegers eerder ergens anders vandaan halen...

Super Sabre, dat is makkelijk uit te zoeken. www.nls.nl
 
Juist, wie wil nou niet rijk worden? NIEMAND toch?

Ja, en als ze deze "strategie" hadden gebruikt toen ze nog klein en onbekend waren dan was er heden ten dage geen NLS meer. Iedereen wil rijk worden met z'n bedrijf maar wil ondertussen ook nog dat ie over 20 jaar NOG STEEDS rijk is.
 
Ik bedoel, lees wat eerdere threads door en daar wordt verteld dat er NLS'ers weggestuurd zijn bij de Type Rating. De Type Rating!! Als je dat flikt dan is er óf iets diep mis met de student of met de opleidingsmethode van de NLS.

Als je het hier over trans hebt.... dat bleken geen NLS'ers te zijn. Dat waren studenten die een aantal theorie vakken aan de NLS hadden gevolgd......beetje flauw om te suggereren dat er opeens honderden NLS'ers afvallen op dit moment bij type ratings

Aeolus bestaat niet ...
Ik weet niet wie jou bron is,, maar AEOLUS is nog springlevend... binnenkort hebben ze weer een paintball dag georganisseerd...

Het blijkt maar weer eens, dat iedereen hier afgaat op roddels...
 
Als je het hier over trans hebt.... dat bleken geen NLS'ers te zijn. Dat waren studenten die een aantal theorie vakken aan de NLS hadden gevolgd......beetje flauw om te suggereren dat er opeens honderden NLS'ers afvallen op dit moment bij type ratings


Ik weet niet wie jou bron is,, maar AEOLUS is nog springlevend... binnenkort hebben ze weer een paintball dag georganisseerd...

Het blijkt maar weer eens, dat iedereen hier afgaat op roddels...

Dat is nou net het probleem iedereen hier roddelt zich rot maar met echt concrete informatie kan niemand komen.
 
inderdaad, dus als je echt wil weten hoe het zit bij de NLS, moet je ze gewoon bellen. Of een open dag bezoeken en ze het hemd van het lijf vragen.....
 
inderdaad, dus als je echt wil weten hoe het zit bij de NLS, moet je ze gewoon bellen. Of een open dag bezoeken en ze het hemd van het lijf vragen.....

Maakt het voor maatschapijen in de praktijk er veel uit waar leerlingen vandaan komen? Ze doen toch zelf ook een grading.
 
Sterker nog, het schijnt vaker voor te komen...

Dan krijg je dus in ieder geval de kans om een baan bij raynair te krijgen of bij de KLM.
Maar kan iemand mij ook vertellen wat er verder gedaan wordt bijvoorbeeld hun sollicitatietraining wat houd die concreet in?
 
Back
Top