Natalee Holloway -- Aruba.

Viper,

Je link ff gezien. Wat een walgelijke gozer zeg. Echt gadverdamme.

Maargoed, case closed. Ben happy voor Natalee haar ouders. Hoop dat die nu wat rust kunnen vinden.

Vind het jammer voor GBOF dat nu opeens blijkt dat het niks met de oorlog in Irak had te maken!

FD
 
He vaaip, weet je hoe die website heet waar die link opstaat ?....... Dumpert.nl

ja geenstijl had nooit kunnen weten dat die naam zo goed past bij dit filmpje! :grijns:

maar een raar mannetje idd die Joran.
 
Algemeen Dagblad

Quote van het programma:

"In de gesprekken laat Joran zich laatdunkend uit over Natalee, met wie hij alleen ‘even wilde neuken’. Toen het meisje bij het vrijen op het pikdonkere strand begon te trillen en niet meer bijkwam, raakte Joran ‘in paniek’. Hij belde bij het Marriot-hotel een vriend op, zo zegt hij. Deze booteigenaar kwam en samen legden ze het meisje in de boot. De vriend, Daury volgens Joran, voer weg en dumpte haar in zee.

Joran gooide zijn schoenen in een riool, belde wat met zijn ‘schatjes’ en liep naar zijn huis. ,,Daar ontmoette ik Daury nog om wat door te spreken. Ik had er helemaal geen gevoel bij en heb die nacht ook heerlijk geslapen.’’

"Aangemoedigd door Patrick van der Eem vertelt Joran in de auto: ,,Ze moeten mij gewoon geld geven voor een huisje in Spanje, ik wil een focking schadevergoeding. Al vinden zij het meisje dood met mijn sperma erin, ze kunnen mij niks maken. Ik heb geen reet gezegd. Ik heb mazzel gehad, de oceaan is groot.’’
-----

Hoop dat ze wat kunnen vinden om Joran en zn vriend uit te leveren aan Alabama. Weten ze wel raad met dat soort mannetjes.
 
Was zeer interessant. Wat ik niet begrijp, en waar onze held Peter R. de Vries ook de gehele uitzending gemakshalve even aan voorbij bleef gaan, is de vraag waarom Joran in paniek raakte van een meisje dat zichzelf een dilerium had gezopen, zoals hij nu beweert. Als dat zo is, als deze bekentenis op dat gebied klopt, had hij tot op dat moment niets verkeerds gedaan, in ieder geval wettelijk gezien. Dan loop je toch gewoon de lobby in van het hotel 100 meter verderop en laat je een ambulance aanrukken, of mis ik hier iets?

Veel drank en dan ook nog een of andere 1-51 (?) (is deze al in het drankforum aan bod geweest?)
percentage 75%, meisje, tiener.. niet zo gek dat ze dan even weg is.

Of.. dat ze niet wil doen wat Joran wil; hij kan haar gewoon gewurgd hebben.
De kans dat daar bewijs voor wordt gevonden lijkt me helaas miniem.

De kans dat Joran zichzelf inmiddels van het leven heeft beroofd lijkt me ook vrij klein.
Gemiste kans wat mij betreft.
 
case closed
FD

Vind ik niet dat is het pas als er gerechtigheid is en die is er nog lang niet.

Misschien dat ze nog leefde toen ze haar overboord hebben gegooid, hij heeft alleen bekend dat ze buitenbewustzijn was. Maar kon niet zeggen of ze echt dood was, als dat niet zo was is er sprake van moord!

Dat hij geen berouw toont voor wat er die avond is gebeurd, vind ik abnormaal. Als je weet dat iemand dood is, hoe haar ouders zolang in twijfel laten. En het is dan, als je de uitzending geloofd, een ongeluk.

Helemaal schandalig dat hij er nog geld mee probeert te verdienen.

Mocht het verhaal van vanavond kloppen, dan mogen ze hem vanmij een tijdje opsluiten in de gevangenis of in een inrichting. Alhoewel ik denk dat hij vrijuit zal gaan.
 
Voor mij begint er weer een nieuwe tijdperk in deze case. Er is helemaal niks opgelost. En er klopt ook nog eens niks van die hele verklaring van Joran. Gwn opschepperij.

BTW, ik ben zelfs bang dat die Peter R de Vries op zn bek gaat in US. Hij heeft helemaal niks opgelost, wat ie wel liep te verkondigen, en heeft zijn "materiaal" niet gechecked.

Ik heb niet alles gezien, alleen dat stukje in die auto. En over grof taalgebruik; wat verwacht je anders van nederlandse straat taal, en als mensen met grof taalgebruik meteen eerder worden aangezien als moordenaar, kan je de hele randstad veroordelen haha ;)

Groeten, Patrick
 
"Ik heb er geen nacht minder om geslapen".
Crap, dan met je best ijswater in je aderen hebben lopen volgens mij...
 
Joran zegt dat hij het heeft verzonnen, Daurey houdt vol dat hij de betreffende nacht in Nederland is geweest. Ik ben benieuwd, dit gaat volgens mij nog heel moeilijk worden voor het OM om dit varkentje te wassen...
 
Maar deze Daury waar mu over gesproken wordt gaat pas sinds eind 2007 close met Joran. Het lijkt me dus sterk dat ze de juiste Daury hebben gesproken.... Wanneer ze dat wel doen zal er hopelijk meer duidelijk worden
 
naast het stuntelende OM kan de familie van Nathalie toch een civiel rechtelijke zaak starten in de VS, net als OJ, die werd vrij gesproken voor de moord maar zwaar veroordeeld en financieel uitgekleed door een slim groepje advocaten?
 
Last edited:
Wat een uitschot zeg. Gaderverdamme.

Klinkt leuk, maar is zeer zeer moeilijk om hem en zn boot maatje in de V.S te krijgen. Maar zie ze graag komen hier......

Dat egotje is snel gebroken als ie in een jail cell zit in smalltown, Alabama.

Eerlijk waar, kots van hem. De manier waarop hij praat over een dood meisje, zijn zieke geest en manier van denken.... Gadver. Misschien dat hij in jail gelijk een lesjes NT1 (nederlands voor buitenlanders) kan pakken....

GBOF,

Geen zorgen. Het is je vergeven. Of allicht dat je het nog even voor J wilt opnemen?
 
Alabama

Alabama

FD,

Hoezo zou Yoran naar Alabama moeten komen? In the Great State of Alabama hebben ze toch ook gewoon een "fair and balanced" straf systeem en zal in princiepe de uitkomst van de rechtzaak niets anders zijn dan op Aruba.

Of denk je van wel? ;)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ik denk dat het er voor sommige op dit forum meer om gaat dat ze zélf gelijk willen hebben waardoor hun statements van afgelopen jaar overeind kunnen blijven. Ze willen hun gelijk net zo graag hebben als onze sensatie- en kijkcijfergeile Peter.
Het hele jaar loopt iedereen te gillen dat er niets van klopt en dat Joran alles aan elkaar liegt, (mee eens overigens, hij liegt nogal 's). We zien één uitzending waarin hij stoer wat dingen verteld en nu gaan de meeste overstag om zijn verhaal zonder te verifiëren geloven… Beetje naïef, niet?
Dat er mensen zijn die van hem moeten kotsen, prima. Het is een puber welke zijn bek gewoon een zet geeft voor wat extra wiet.
Ik denk dat rechters dit niet zonder blikken of blozen kunnen, en mogen, geloven want er is niets maar dan ook niets bewezen in deze circusachtige commerciële special. Heel domme uitspraken zijn het. In elk geval tot er iets is bewezen…

En oh ja, nog even dit. Het gaat er nu even niet om wie het voor wie opneemt in deze discussie. Just in case…
 
Ik denk dat rechters dit niet zonder blikken of blozen kunnen, en mogen, geloven want er is niets maar dan ook niets bewezen in deze circusachtige commerciële special. Heel domme uitspraken zijn het. In elk geval tot er iets is bewezen…

zo is het! en wat peter zo groot en commercieel heeft gebracht is ook geen geldig bewijs!
Ben heel erg benieuwd wat ze gaan doen.
Kunnen ze hem nu wel weer als verdachte aangeven?
 
Ik denk dat het er voor sommige op dit forum meer om gaat dat ze zélf gelijk willen hebben waardoor hun statements van afgelopen jaar overeind kunnen blijven. Ze willen hun gelijk net zo graag hebben als onze sensatie- en kijkcijfergeile Peter.
Het hele jaar loopt iedereen te gillen dat er niets van klopt en dat Joran alles aan elkaar liegt, (mee eens overigens, hij liegt nogal 's). We zien één uitzending waarin hij stoer wat dingen verteld en nu gaan de meeste overstag om zijn verhaal zonder te verifiëren geloven… Beetje naïef, niet?
Dat er mensen zijn die van hem moeten kotsen, prima. Het is een puber welke zijn bek gewoon een zet geeft voor wat extra wiet.
Ik denk dat rechters dit niet zonder blikken of blozen kunnen, en mogen, geloven want er is niets maar dan ook niets bewezen in deze circusachtige commerciële special. Heel domme uitspraken zijn het. In elk geval tot er iets is bewezen…

Ben toch overstag en heb dit nu een tijdje met, toegegeven, stijgende interesse gevolgd.
Die JvdS komt idd over als een ongelooflijke kl**zak, verwend tot en met en van een geweten heeft hij nog nooit gehoord (áls zijn story waar is).
Ben het grotendeels wel met FuelFlow eens trouwens.
Ik hoop dat JvdS een keer op zijn smoel gaat, maar het 'rechtssysteem' kennende heb ik daar nou net weer niet zoveel vertrouwen in. I'll stay in touch!
 
naast het stuntelende OM kan de familie van Nathalie toch een civiel rechtelijke zaak starten in de VS, net als OJ, die werd vrij gesproken voor de moord maar zwaar veroordeeld en financieel uitgekleed door een slim groepje advocaten?

OJ heeft als het goed is nog steeds zijn miljoenen-villa, en krijgt ook nog gewoon zijn normale pensioen van zijn club (goeie 4 ton per jaar) Dus echt uitgekleed kan je het niet noemen.

Verder is dit gewoon verschrikkelijk dom gedaan door P.R. de Vries, want aan die tape heb je strafrechtelijk weinig tot niets, er is geen lichaam of enig ander technisch of forensisch bewijs. Als hij dit echt had willen oplossen had hij dit veel verder vantevoren al met de recherche moeten overleggen, zodat ze die Daury zouden kunnen verhoren......die heeft natuurlijk de uitzending ook gezien, dus die kan zijn verhaal daar weer op afstemmen. Met een beetje geluk had hij dan nog een verklaring tegen Yoran afgelegd, maar elke kans daarop is nu ook verkeken.

Verder geloof ik ook niet helemaal dat ze 'zomaar' begon te trillen en toen bezweek, denk dat daar wel meer is gebeurd......
 
Ik vind het juist wel een goeie actie. Voor de halve wereld is hij nu schuldig, niemand zal hem nog geloven en iedereen walgt van hem. Ik weet niet wat erger is, 10 jaar (meer zal het, MOCHT er al een vonnis komen, niet worden denk ik) in een superdeluxe cel in nederland of voor de rest van je leven verafschuwd worden, om nergens je gezicht meer te kunnen tonen. Zijn leven wordt een hel.
 
Back
Top