Mach 1
New member
Hoi, interessante discussie over de trauma heli: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/default.asp?cat=all&id=37598
Ik ben benieuwd hoe ze dat dan willen regelen, immers night VFR is in nederland niet toegestaan, vandaar ook de ontheffing die ze dan willen hebben. Je zou het dan onder een IFR plan kunnen gooien maar daar zijn de take-off/landing locaties niet toerijkend voor. En dan al helemaal de locaties waar ze in het donker naar toe moeten, meestal geen obstacle lights waar het desbetreffende ongeval heefd plaats gevonden. (Zijn die heli's IMC equiped?) Lijkt me een spannende klus voor die vliegers. Iemand enig idee hoe dat gaat?
Grtz,
Ik ben benieuwd hoe ze dat dan willen regelen, immers night VFR is in nederland niet toegestaan, vandaar ook de ontheffing die ze dan willen hebben. Je zou het dan onder een IFR plan kunnen gooien maar daar zijn de take-off/landing locaties niet toerijkend voor. En dan al helemaal de locaties waar ze in het donker naar toe moeten, meestal geen obstacle lights waar het desbetreffende ongeval heefd plaats gevonden. (Zijn die heli's IMC equiped?) Lijkt me een spannende klus voor die vliegers. Iemand enig idee hoe dat gaat?
Grtz,