Motorrijders

Pirke

New member
Zijn er ook motorrijders onder ons?

Zelf rij ik een Yamaha YZF600R Thundercat, en dat is net zo verslavend als vliegen: once you start, you can't stop.
 
Voor al die kletspraatjes die in geen van de andere forums thuishoren. BBQ-plannen, babbelen met oude maatjes? Doe het hier.

Volgens mij past dit prima binnen de richtlijnen :)
 
JO,

ga in aug beginnen met praktijk rijbewijs, heb de theorie al binnen.
wordt denk ik een Harley road king

k.
 
Je hebt inderdaad gelijk, daar is de crewroom voor.
Zat vanmiddag om vijf uur nog op mijn benauwde kantoorbaan. Nu weekend en een biertje erbij, voel me gelijk een stuk beter! :biertje:
 
Heb een tijdlang een oranje CB750F1 uit 1974 -met kuip :stapelge: - gereden. Er zaten ietwat strakkere koppelingsveren in (tegen het slippen) en als ik eens van motor wisselde met vrienden (CBR600F, Intruder), ze steevast bij de volgende kruising vroegen of we alsjeblieft weer om konden wisselen, zere hand..:grijns: Wat een lompe bak was dat zeg. Als er mensen zijn met foto van hun motor -en zichzelf-.. plaatsen hoor, altijd leuk.
 
Een SZR660 voor mij, niet heel veel pk's......maar zo licht en hoogwaardig afgewerkt dat op bochtige wegen al die Supersports geen partij zijn:cool:
 
Een SZR660 voor mij, niet heel veel pk's......maar zo licht en hoogwaardig afgewerkt dat op bochtige wegen al die Supersports geen partij zijn:cool:

Strakke bak, heb ik ook een maandje op mogen rijden. Lekker zware roffel en heerlijk smooth. Was dat niet de Yamaha die enkel in Italie werd gemaakt? Worden ze überhaupt nog gemaakt eigenlijk?
 
Helemaal correct! Werden in Italië gemaakt, en zijn dus ook afgewerkt met Italiaans topspul*! (Brembo's etc) Komt idd een heerlijke roffel uit! Had er tijdelijk een open carbon pijp op, maar dat was echt te gek.........als je dan het gas losliet gingen de auto-alarmen af:grijns: Ze worden jammergenoeg al bijna 10 jaar niet meer gemaakt (1998 uit productie)

59304828_6_nE2H.jpeg




*Disclaimer: Beetje jammer dat ze ook Italiaans afgewerkt zijn, in de regen heb je heel veel moeite om hem aan de praat te houden!:stapelge:
 
Last edited:
Hoi,

Ik zat eigenlijk al te zoeken voor zo'n topic als dit, en twijfelen of ik er eentje zou aanmaken! Maar iemand was me al voor.

Ik heb gister mijn motorrijbewijs gehaald!
Alleen, omdat ik nog geen 21 ben, heb ik A-beperkt, wat wil zeggen onder de 25-kw !

Dus ik ben op zoek naar een cbr600 (25kw) en daarmee te gaan scheuren!
 
Sinds drie jaar A gecertificeerd.

Zodra ik plek heb om hem te stallen, vul ik het lege hol met de FJR1300 van Yamaha.
 
In de zomer en droge winterdagen, kun je ons vaak op onderstaande race raket vinden. Flat out 312 km/u en goed om je innerlijke kind eens flink te laten schreeuwen.

DSC01810(klein).jpg
 
Aha, dus dat bij jij die me nog wel eens voorbij komt... :)

Leuk om na gisteren ook te weten wie er onder de helm zit.

Groet

WS
 
Gisteren was ik ook in een ruime 3 kwartier (ex tanken) thuis, vlakbij Eindhoven. De heenweg duurde wat langer :)
 
Back
Top