Melanie Schultz van Haegen verlaat politiek

Status
Not open for further replies.
img-090806-011.onlineBild.jpg
 
Roebels is ook prima idd. Keertje biertje doen? Einstein is leuk, vooral op woensdag als het international student night is. Vrij makkelijk om een lekker naief leuk Spaans meisje op te pikken (ik weet het, het is fout) :grijns:

@FD: Foto's wil je niet zien, zo bijzonder is het nou ook weer niet. Gewoon oud Hollands gezellig :D
 
Als het een beetje meezit, dan komen de aanbiedingen die ze heeft gehad uit de private en semi-overheids sector van bijvoorbeeld de Schiphol Groep of misschien de KLM. Altijd handig om daar een persoon te hebben die de juiste contacten, wegen en methodes weet om haar opvolger(s) bij o.a. de overheid te kunnen (aan)sturen...

Maar ze zal zeker gemist worden!
 
@Q-Nimbus, ik ben altijd in voor een biertje. Hoewel dat bier van Roebels me altijd een aardige kater geeft. Bij de Zoop had ik dat ook vroeger. Zal wel aan het steegje liggen. :grijns:

Als ik die foto's zo eens goed bekijk moet ik toch wel een paar biertjes drinken om ze echt mooi te vinden. Ik zou zeggen een uur of 2 s'nachts. :grijns: :biertje:

Grtz Mike5
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top