Melanie Schultz van Haegen verlaat politiek

Status
Not open for further replies.
Jammer idd. Ze was altijd goed bezig, en was ook een genot om naar te kijken. Ze was pro-vliegen, kwam uit Leiden, wat wil je nog meer? :D
 
Inderdaad erg jammer dat zij de politiek gaat verlaten. Niet alleen pro-luchtvaart maar ook een no-nonsense iemand. Ik hoop dat ze wel behouden blijft voor de VVD.
 
Zomerkoning, over een paar weken komen Nimbostratus en Q-nimbus even al je vrienden afzeiken in dat pauperdorp van je. Wissel eerst die zilveren strepen van je maar eens in voor gouden, dan koop ik misschien een biertje voor je. ;)
 
Wat is er mis met Leiden?? Leiden is de mooiste stad van Nederland! Don't f@ck with Leiden!! ;) :grijns:

Maar ff terug naar het topic. Er lopen mooiere meiden in Leiden. ;) (Wat poetisch)

Jullie zijn wel snel tevreden!! :grijns:

Grtz Mike5 :biertje:
 
Nou, Leiden is zeker de mooistuh stad van Nederrrrland, maar qua vrouwen valt het toch wel tegen. Tenzij je bij een Minerva, Quintus of Augustinus komt, maarja, daar mag ik niet naar binnen als pilootje.
 
Haha, die ene keer dat ik in de Hifi ben geweest, werden we vrij snel verzocht de tent te verlaten! Was wel een mooie avond tussen alle ballen :D
 
na 5min kwam er al zo`n bestuursgrietje van de societeit naar me toe om te vragen waar ik lid was en hoe ik het in mijn bolle hoofd haalde om met mijn puma`s in de soc te lopen......:haha: wat een lullo`s!!:1855:
 
Oh wat zei je?.....dat je lid was van het VNV?....dan kan je echt lachuh!:grijns:
Onze Wimlex is piloot, maar is er ook lid geweest, haha.
 
Ik bedoelde mooiere meiden dan Melanie.

Maar ik kom niet zoveel meer bij Quintus tegenwoordig, maar je moet ook niet elke zaterdag rond hangen bij de MC Donalds e.o. :grijns: Want daar valt het idd erg tegen.

Grtz Mike5
 
Roebels is 10 meter verder. Stukke beter vooral op donderdag. :biertje: :biertje: :yeehaa:

Grtz Mike5.

Weer lekker off topic. :grijns:
 
Bij deze ook ff offtopic door de threadstarter.

Ahhhh de Zoop.... good old times.
Dat bier, niet te zuipen.
Maar het had iets..., ja de Zoop dan. :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :yeehaa: :yeehaa: :biertje: :yeehaa::stapelge:
 
De bovenburen van Zoop konden wel eens last van ze hebben. Niet dat daar iemand woont. Geen keuken, badkamer en toilet, maar dat maakt voor zo'n zielig ambtenaartje niet uit. Toe maar.
Leiden is goed vertoeven, probeer ook eens MasyMas in het weekend. Of Einstein op een door de weekse dag, donderdag en dinsdag.

Succes.

Rob.:yeehaa: :yeehaa:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top