medical emergency refused by USA

Lekker...zit je dan, aan boord van een Delta kist bloed te spugen terwijl je boven Rusland vliegt....
 
It sounds more like their ops instructed them to proceed to Toronto - probably because it would be easier to continue the flight from there. Canada is more flexible than the US.

I don't believe a medical emergency will be refused
 
Zijn meer voorbeelden van.. Weet een voorbeeld van een A380 met medical emergency die geweigerd is omdat men er geen trap voor had.....:S
 
Wat een onzin; heeft de crew besloten niet te diverten, of werd de kist "geweigerd"?! Dat is nogal een verschil.
 
Zijn meer voorbeelden van.. Weet een voorbeeld van een A380 met medical emergency die geweigerd is omdat men er geen trap voor had.....:S

Tja.. 't is ook zo lullig als je aan de grond staat en ze kunnen geen stretcher naar boven krijgen ofzo...
 
Probably has more to do with the US trade embargo's than anything else. Captain saved himself and the pax from alot of paperwork by diverting to Canada. Possibly getting the pax sooner to hospital aswell, despite the longer diversion.

P.S. Copyright protection includes internet the op is a copy paste from Avherald.com
 
Last edited:
Ik kan me niet voorstellen dat de USA een medical emergency weigert. Zelfs Cubana of Air Koryo zouden ze lijkt me in zo'n geval wel binnen laten. Wel een hoop gedoe en papierwerk lijkt me.
 
Montreal ligt nogaltijd dichterbij vanover de Atlantic dan Toronto, dus waarom Toronto ipv. Montreal.

Viper1983 slaat hier mijn inziens de spijker op zijn kop.
 
Back
Top