martinair

franse A330 bij martinair

franse A330 bij martinair

Het gerucht gaat dat er franse (airfrance-klm) A330 bij martinair komen op zeer korte termijn ! technische mensen volgen al een opleiding dat zou beteken dat er waarschijnlijk de eerste slecht presterende 767 gaan vertrekken .
 
kl heeft nog een stuk of 15 opties.. eerste order was dacht ik x aantal + 18 opties.
hoe zit t met vrijwillig weg gaan bij MP? hoor toch dat er een aantal mensen serieus over nadenken?
 
Hmmmz.... Kan iemand dit bevestigen, dat er 6 A330-200's en 2 A330-300 OF 2 B777-200's komen?
 
kan iemand bevestigen dat HV vanaf volgende week met 6 chieftains en 2 caravans of 2 piper arrows rotterdam-biggin hill gaat vliegen?
 
Ik zeg niche markt! :grijns:

Mufty hoe kom is in godsnaam aan die getallen, en dan 777's?
 
Aandeelhouders

Aandeelhouders

Aandeelhouders zullen uiteindelijk bepalen of Martinair met A330's gaat vliegen of niet. Eerst maar even een 8e MD-11 inlijven in de vloot.
 
Hmmm, je fantasie begint al aardig met die van Berven te wedijveren. :grijns:

Áls er al 330's zouden komen, worden dat enkel 332's. De 333 heeft niet genoeg vliegbereik. De 772 is al helemáál niet in beeld, veel te groot. Of je moet het hebben over de 77F, maar da's weer een heel ander verhaal.

Een achtste MD11? Brrrrrrr.... Dan nog eerder een vijfde 74BCF.


Geen fantasie jongen, jij werkt waarschijnlijk ook hoog in de lucht en dan hoor je zoveel over Martinair en andere maatschappijen dat je wel eens denkt of het wel waar is of niet. En daarom vraag ik om een bevestiging om te kijken of iemand anders dit verhaal ook gehoord heeft. Is dat nou zo verkeerd?
 
binnen de mac is onofficieel gezegd dat de 747 en de MD11 allemaal op termijn vervangen gaan worden door 777F .
 
CCQ A320/A330

CCQ A320/A330

Van een 320 rating naar een 330 is in een weekje gepiept... hmmmzz

3 days CBT (enough to complete the entire CBT)
1 day performance course
0.5 days Flightsafety

5 Full flight Simulator sessions
Prof Check
Base Training session in Simulator
Cat 2/3 session in Simulator
ETOPS Loft session

1 take-off and 2 landings in the real airplane (15 minutes :grijns: )

It's surprisingly straightforward even though A330 is three times larger/heavier than A320.

Most fun is flying both Types mixed fleet. A330 is a fantastic aircraft - hope some of you will be fortunate enough to fly one.
 
Nou nou, ik moet nog bekennen dat niet mijn fantasie is. Maar MP is druk bezig om reorganiseren, althans de Europese vluchten binnen paar weken gaan stoppen. Weten jullie iets meer over A320's die bij MP wegggaan, gaan die terug naar lease maatschappijen?
 
Even voor de goede oorde...

Voorlopig GEEN 330 ipv de 767 of 777F IPV de MD11 en 747!!!
Er is ook GEEN TD in training voor de 330!!!...
Just wait and see...

cheers and regards
 
Nou nou, ik moet nog bekennen dat niet mijn fantasie is. Maar MP is druk bezig om reorganiseren, althans de Europese vluchten binnen paar weken gaan stoppen. Weten jullie iets meer over A320's die bij MP wegggaan, gaan die terug naar lease maatschappijen?


Gerucht gaat dat de 3 A320's richting Midden Oosten gaan (Etihad)????
Of dit met of zonder bemanning is, weet ik niet.
Misschien dat iemand dit "gerucht" kan bevestigen cq ontzenuwen
 
Bij deze bevestigt PHEHEH. Machines worden teruggeleverd aan leasemij., gaat geen crew mee naar midden-oosten.
 
Back
Top