martinair

In ieder geval kan IVW niet zomaar AOC niet verlenen aan nieuwe chartermaatschappij, zodat die eerst talloze procedures door moeten lopen! Heeft die consortium goede mensen om een luchtvaartmaatschappij te leiden, niet zoals Air Holland en Dutchbird. Ik vraag me af.

If you know what you're doing you should be able to get an AOC within 2-3 months - this is not a problem.

I don't agree with your comments about DutchBird - there were some extremely well qualified and competent people working there. Some of the best people I have ever worked with - at all levels within the company.

I can assure you that if a proper airline ever gets set up I will give it serious consideration. I'm sure a lot of my former colleagues will do the same.

Jan H zit werkloos thuis wie weet begint hij voor de 5de keer iets

I don't think we've heard the last of Jan H.

Interesting times ahead- that's for sure
 
East or West?

East or West?

I'm quite happy making tax free $$ and the 28C+ temperature is fine with me.

The Emirates contract will most likely be renewed in the next few weeks - this includes a complete fleet renewal and new routes.

Maybe I can pick up a few more type ratings ;)

I'm still waiting for someone to finally do things properly in NL. If a company is set up that has:-

  • Competent and qualified people at all levels
  • A workable business/financial plan
  • Proper terms and conditions/secondary benefits
  • Solid financial backing
  • Making money

Then I'll seriously consider it. Anything else is a waste of my time.

I've heard enough "Good Intentions" speeches to last me a lifetime!
 
Noem de naam Erik de V voor mij hier nooit meer, naar mijn zin heeft die man zeker heel Dutchbird ten gronde gelegd (en wie weet ook wel wat van AH)..
 
Laatste nieuwtje:

Paul Gregorowitsch nieuwe CEO per 1 september, personeel wordt vanmiddag ingelicht.

Bron: Reisrevue.nl

Zat je er toch maar twee weken naast NKAWTG...;)
 
CHECK!

CHECK!

Mijn 'bron' zat er maar twee weken naast,..... waarschijnlijk het verhaal met klokken, klepels en uiteraard hoe belangrijk je hetzelf allemaal vindt!

Thanx for update anyway!

Laten er maar een mooi bedrijf van maken, OK?
Fly Safe...

:biertje:
 
En over paar jaren gaan de 767's er uit, vervangen door Dreamliners B 787's of Airbussen A330's, in verre toekomst minstens door Airbussen A350 XWB's. Het is duidelijk dat de MP niet met stokoude vliegtuigen zoals 767 blijven vliegen, lijkt me.

Desp, hoe weet je dat Jan Heppener misschien voor 5de keer iets nieuws wil beginnen? Misschien connectie met conorsticum waar ex-medewerker van MP werkt, om een nieuwe chartermaatschappij op te richten, met Airbussen A320's die MP nu heeft???? De wereld is raar aan het worden, zo is het geworden.
 
Laatste nieuwtje:

Paul Gregorowitsch nieuwe CEO per 1 september, personeel wordt vanmiddag ingelicht.

Bron: Reisrevue.nl

Zat je er toch maar twee weken naast NKAWTG...;)

Zo zie maar weer, Hrr Burlage had het toch bij het rechte eind, al maanden lang.
Ik weet dat hij niet de hoogste populariteit geniet, maar toch uitgekomen wat hij maanden geleden al liet weten. Het tijdstip dat hij zaken in de krant meldt, is vaak eerder dan het personeel van het eea op de hoogte wordt gebracht. Niet netjes, maar schijnbaar toch wel erg goede bronnen, dicht bij het vuur.

Ben wel benieuwd wat soort manager Paul Gregorowitsch is. People manager, recht door zee, hard maar eerlijk???????? Wie het weet mag het zeggen.
Heeft hij de juiste eigenschappen om MP weer gezond te maken??
 
Ben wel benieuwd wat soort manager Paul Gregorowitsch is. People manager, recht door zee, hard maar eerlijk???????? Wie het weet mag het zeggen.

Naar ik heb gehoord waren ze bij KLM niet over 'm te spreken.

Misschien zit ie daarom nu ook bij Martinair? Qua positie een vooruitgang, maar hij is natuurlijk wel bij een ander bedrijf gaan werken.
 
Is de beddenkoning al vrij?

Hahaha, de beddenkoning! geweldig. Hoorde laast dat ie met volle overtuiging AH weer gaat opzetten wanneer hij niet meer de zeepjes van z'n inmates hoeft op te rapen......antwoord op jouw vraag is nee, geloof eind van dit jaar, kan dat?
 
weer een nieuwe maatschappij voor NL????? Hoe kom je daar bij. Climb? Heb je hem gesproken???? Het gonst nog wel van alle geruchten dat er wel een nieuwe chartermaatschappij in NL komt te voorschijn komen.

Wat mij nog wel een beetje bezighoudt, is de consorticum waar ex-MP medewerker werkt, nog bezig aan nieuwe plannen voor een nieuwe maatschappij op te richten????? Of nog in gesprek met MP over de overname van Airbus-divisie?
 
Back
Top