Magic Blue

NKAWTG

New member
Vandaag in Luchtvaartnieuws:

"Verder stromen volgens Hemmer de sollicitaties bij het bedrijf binnen, zeker nu het voortbestaan van DutchBird op zijn minst erg onzeker is. “We hebben als bestaand luchtvaartbedrijf wel al een hoofdstructuur, maar moeten nu bijvoorbeeld een afdeling cabinezaken invullen”, zegt Hemmer. Om de maatschappij onder de aandacht van het publiek te brengen staat een reclamecampagne in de planning. Hierbij zal gebruik worden gemaakt van advertenties en eventueel radio- en televisiespotjes."

...the show must go on!
 
Re: MagicBlue: New kid on the (RTM) block...

Re: MagicBlue: New kid on the (RTM) block...

AgentOrange said:
Vandaag in Luchtvaartnieuws:

"Verder stromen volgens Hemmer de sollicitaties bij het bedrijf binnen, zeker nu het voortbestaan van DutchBird op zijn minst erg onzeker is. “We hebben als bestaand luchtvaartbedrijf wel al een hoofdstructuur, maar moeten nu bijvoorbeeld een afdeling cabinezaken invullen”, zegt Hemmer. Om de maatschappij onder de aandacht van het publiek te brengen staat een reclamecampagne in de planning. Hierbij zal gebruik worden gemaakt van advertenties en eventueel radio- en televisiespotjes."

...the show must go on!

Daar ben ik dan heel errug benieuwd naar....

En die sollicitaties komen allemaal binnen via http://www.magic-blue.com/ ????

A300 ..... alsjeblieft ... dat is nog erger dan EAG met het initiele idee om met B734 europa te gaan vliegen.

Nou goed ... we wachten af.
 
Dat is nog zo'n fijne "groene" oorlogs-radar.
Net als hierboven!

(dit is trouwens een andere nederlandse kist)
 
Dat wordt dan wel uniek... Zou met de introductie van 744 bij Martinair BWK een uitstervend beroep worden in Nederland... toch niet dus :)
 
Ben benieuwd naar het businessplan van deze toko.
260 stoelen vind ik wel erg veel voor een charteroperatie het gehele jaar door.
Bij mijn weten krijgt men pas slots als er een AOC is en niet eerder. Vraag me af er ook slots in Amsterdam zijn aangevraagd. Wellicht dat dat een probleem kan opleveren.
 
MagicBlue website biedt niet veel soelaas. Zijn er meer details bekend over waar en naar wie de sollicitatie moet?

Ik heb vernomen dat de Airbussen gevlogen gaan worden door FlyAir uit Turkije, welke ook achter het hele gebeuren schijnen te zitten.

MagicBlue zelf schijnt gewoon met ATP te gaan vliegen als vervolg op de F27.

Vele ???? ook hier weer!!
 
Volgens mij is MagicBlue de (ex) Nederlandse tak van Farnair welke enkele jaren geleden reeds met de A300 hebben gevlogen. Dus hier weer mee gaan vliegen moet niet echt moeilijk zijn.

ATPL
 
blijft lang stil

blijft lang stil

Jongens,

Het blijft wel heel lang stil rondom deze geplande startup voor charterops deze zomer.

Hoe zou dat nou komen.........

Iemand?

Drag0
 
De views zijn totalen, het is niet per dag! Dit voor het geval men denkt erg populaire topics te bekijken. :1855:
 
Ik denk dat Art bedoelt

32400/16 = +- 2000.

Of niet?

Ik vind het ook veel hoor, het meest populaire topic na de beroemde Exel thread.
Maar misschien gaat er iets mis met het vBulletin script??
Of misschien i.v.m. de zin 'de sollicitaties stromen binnen'?

:)
 
Ok, niets gezegd. Beetje te snel gereageerd zonder eerst te kijken hoeveel views er eigenlijk stonden. :eek: Doe mij maar een colaatje, Art.
 
Back
Top