Beste Nederduitsers,
Ik heb na meer dan 7 jaar rondboren bij een lowcost maatschappij maar eens de online application van Lufthansa ingevuld en jawel ik ga in Februari een DLR test doen in Hamburg.:naund:
Nou zal ik jullie niet vermoeien met vragen over de DLR test maar ik heb wel een aantal vragen over Luftie zelf.. Het is overigens niet zo dat ik denk dat ik die DLR wel even in-kop maar misschien is het makkelijker op gemotiveerd te raken als je wat meer weet van het bedrijf.
- Ik heb zowel LH Cargo als Passage aangegeven, kan je makkelijk tussen deze twee overstappen later of is de initiële keuze erg belangrijk? (Zo ja wat kunnen jullie aanbevelen?)
- Begin je bij passage zowiezo op short- of kan je ook op long-haul beginnen?
- Is er snel/eenvoudig over te stappen tussen long- en short- haul?(En bij een command in de toekomst?)
- Hoe zien de roosters er uit op long- en short-haul en is het een beetje commutable?(naar AMS)
- Is het pensioen goed geregeld?
- Is stafftravel goed geregeld?
-En tot slot zou ik wat meer willen weten over startsalarissen bij Cargo/Passage. Is dit een functie van leeftijd en senioriteit of alleen senioriteit en wat zijn de stappen per jaar?
Ik heb het geprobeerd kort te houden maar het zijn toch best nog wat vragen geworden.. Mocht je deze informatie niet met de rest van de wereld willen delen stuur me dan aub een pm. Aan de andere kant misschien zijn er meer piloten die niet iemand kennen bij Luftie waaraan ze deze vragen kunnen stellen!
Alsvast Dank!
Ik heb na meer dan 7 jaar rondboren bij een lowcost maatschappij maar eens de online application van Lufthansa ingevuld en jawel ik ga in Februari een DLR test doen in Hamburg.:naund:
Nou zal ik jullie niet vermoeien met vragen over de DLR test maar ik heb wel een aantal vragen over Luftie zelf.. Het is overigens niet zo dat ik denk dat ik die DLR wel even in-kop maar misschien is het makkelijker op gemotiveerd te raken als je wat meer weet van het bedrijf.
- Ik heb zowel LH Cargo als Passage aangegeven, kan je makkelijk tussen deze twee overstappen later of is de initiële keuze erg belangrijk? (Zo ja wat kunnen jullie aanbevelen?)
- Begin je bij passage zowiezo op short- of kan je ook op long-haul beginnen?
- Is er snel/eenvoudig over te stappen tussen long- en short- haul?(En bij een command in de toekomst?)
- Hoe zien de roosters er uit op long- en short-haul en is het een beetje commutable?(naar AMS)
- Is het pensioen goed geregeld?
- Is stafftravel goed geregeld?
-En tot slot zou ik wat meer willen weten over startsalarissen bij Cargo/Passage. Is dit een functie van leeftijd en senioriteit of alleen senioriteit en wat zijn de stappen per jaar?
Ik heb het geprobeerd kort te houden maar het zijn toch best nog wat vragen geworden.. Mocht je deze informatie niet met de rest van de wereld willen delen stuur me dan aub een pm. Aan de andere kant misschien zijn er meer piloten die niet iemand kennen bij Luftie waaraan ze deze vragen kunnen stellen!
Alsvast Dank!