Logten Pro vraagje

J.I.P

Member
Sinds vandaag Logten Pro aangeschaft.

Ik ben bezig met het digitaliseren van mijn papieren logbook. Ik kan bij het invullen wel mijn eigen naam invullen bij DUAL of SIC maar wanneer ik op de printouts druk van elk (JAA) logbook staat alleen de naam van de PIC erin en niet de naam van de DUAL/SIC zoals in mijn eigen logbook die ik destijds van de NLS heb gekregen. Nou meen ik niet dat het iets uitmaakt aangezien het mijn logbook is en dat men er dus gemakshalve van uit kan gaan dat ik dan automatisch SIC/DUAL ben maar het liefst heb ik gewoon mijn eigen naam ook genoteerd bij elke vlucht, dus ook die ik DUAL/SIC gevlogen heb. In mijn papieren logbook staat naast PIC bijvoorbeeld ook DUAL en PICUS. Die lay out ben ik gewend en zou ik indien mogelijk graag terug willen zien in Logten.

Zie ik iets over het hoofd?
 
Bedankt.. Ik ga er morgen naar kijken.. Kan vandaag geen logbook meer zien ;) ... Wat een k.twerk...
 
Heeft de maken met de verwijzingen van de tabel naar de reports. Als je in de reports(in het bron bestand) de verwijzing maakt naar de juiste kolom waar je het hebt ingevuld dan staat het er goed. Daarvoor moet je dus even een report 'customizen'. Op de website wordt verteld hoe dat moet.

Anders een mail naar de helpdesk, ze zijn erg behulpzaam.
 
Back
Top