Bumperking
New member
Met jouw urenaantal is de Cargo zeker ook heel interessant. Ik heb helaas geen telefoonnummer voor je zo snel.
GWI is zo slecht nog niet, ik kan het je sterk aanraden - je bent dan eerder de KTV binnen, en daarmee ook Lufthansa. De EMB is momenteel een klein puntje van oorlog tussen de vakbond en het management. Pas als de NFFs op zijn (waarschijnlijk pas in mei) kunnen we REs bij de Passage (en dus ook via een ANÜ bei CLH) toestaan.
Op dit moment wordt door de VC onderhandeld over de toestand aan de LH school in Bremen. Mochten deze onderhandelingen binnenkort slagen, dan heeft DLH geen behoefte aan R/Es, GWI wel. Mochten deze onderhandelingen niet slagen, dan heeft DLH vanaf ongeveer mei/juni behoefte aan R/Es. Of die dan van CLH komen of ergens anders vandaan is op zich niet relevant. CLH-R/Es hebben wel de voorkeur boven andere, maar dat geldt voor alle KTV-bedrijven, zelfs voor GWI. Er moeten er alleen wel genoeg zijn. De firma speelt hier vaak mee, en laat CLH-jongens soms niet gaan.
Of je wil pokeren, moet je zelf weten. Ik persoonlijk zou nu direct voor GWI kiezen, daarmee sta je op de senioriteitslijst, je kan meteen beginnen en je pensioen en ÜV beginnen met opbouwen. Dat is alles erg veel waard.
Groeten,
B'King
Behalve een hele berg KLSers van 2000-2002 zo goed als niet. Toen het in 2007 goed ging misschien een handje vol. Aangezien de NFFs en Cityliners voorrang krijgen, zijn open passageplekken als eerste weg. Daarna Cargo, en dan blijft GWI over. Ik geloof dat je als R/E 5 jaar niet mag wisselen, daarna kan je alsnog naar passage (long range) of cargo. En zo als het nu loopt kan je na 3000 uur ook CP GWI worden.Is dit iets nieuws of zijn er in het verleden ook R/E naar Passage gegaan?
Behalve een hele berg KLSers van 2000-2002 zo goed als niet. Toen het in 2007 goed ging misschien een handje vol. Aangezien de NFFs en Cityliners voorrang krijgen, zijn open passageplekken als eerste weg. Daarna Cargo, en dan blijft GWI over. Ik geloof dat je als R/E 5 jaar niet mag wisselen, daarna kan je alsnog naar passage (long range) of cargo. En zo als het nu loopt kan je na 3000 uur ook CP GWI worden.
Behalve een hele berg KLSers van 2000-2002 zo goed als niet. Toen het in 2007 goed ging misschien een handje vol. Aangezien de NFFs en Cityliners voorrang krijgen, zijn open passageplekken als eerste weg. Daarna Cargo, en dan blijft GWI over. Ik geloof dat je als R/E 5 jaar niet mag wisselen, daarna kan je alsnog naar passage (long range) of cargo. En zo als het nu loopt kan je na 3000 uur ook CP GWI worden.
Behalve een hele berg KLSers van 2000-2002 zo goed als niet. Toen het in 2007 goed ging misschien een handje vol. Aangezien de NFFs en Cityliners voorrang krijgen, zijn open passageplekken als eerste weg. Daarna Cargo, en dan blijft GWI over. Ik geloof dat je als R/E 5 jaar niet mag wisselen, daarna kan je alsnog naar passage (long range) of cargo. En zo als het nu loopt kan je na 3000 uur ook CP GWI worden.
Volgens mij lees ik het verkeerd, maar hieruit begrijp ik dus dat Cityline dan voorrang boven GWI geniet op doorstroom naar Passage (ook al zitten ze niet in het KTV) ?
Richtig. Ik had het over het binnen komen. Daar blijven dus vooral de GWI plekken voor R/E beschikbaar, omdat die het minst geliefd zijn bij NFFs en Cityliners.Nee ten opzichte van Ready Entries hebben mensen bij Cityline voorrang.
Hij zegt het misschien een piepklein beetje onduidelijk maar volgens mij lees je het inderdaad verkeerd. Als men kan kiezen zijn eerst alle LH Passage plekken weg, daarna die bij Cargo en daarna die bij Germanwings.
CLH-R/Es hebben wel de voorkeur boven andere, maar dat geldt voor alle KTV-bedrijven, zelfs voor GWI. Er moeten er alleen wel genoeg zijn. De firma speelt hier vaak mee, en laat CLH-jongens soms niet gaan.
Ik weet niet of dit officieel is, maar ik heb dat dus ook gehoord. Als CL bang is dat ze te weinig mensen hebben, dan kunnen er geen mensen naar het concern doorstromen. Dus die staan wel eens op de rem.Ah bedankt voor het verduidelijken mannen!
Als ik dit stukje van Bumperking lees, dan houdt CLH doorstroom naar Passage dus soms tegen? Is dit uniek bij CLH of geldt hetzelfde voor GWI, Italia, Swiss ?
Ah bedankt voor het verduidelijken mannen!
Als ik dit stukje van Bumperking lees, dan houdt CLH doorstroom naar Passage dus soms tegen? Is dit uniek bij CLH of geldt hetzelfde voor GWI, Italia, Swiss ?
Succes ermee Tampie, hoop dat je haalt!
Bumperking, wat is er aan de hand met de LFT dan ? Weinig aanmeldingen of te weinig mensen die de DLR halen ?
*Hopend dat behind the scenes de moeilijkheidsgraad van de DLR omlaag gaat*