Lege stoelen? Vul ze hier!

NazgulAir

New member
Jammer dat er niemand meeging naar Texel. Al die lege plaatsen, dat is toch zonde. Achteraf hoor ik altijd "als ik dat had geweten..."

Dus: bij deze een nieuwe "meevlieg" thread.

Ik trap af met een tripje naar Lydd (EHRD-EGMD-EHRD) a.s. vrijdag 18 sept.

PM mij als je zin hebt om mee te gaan.
 
Last edited:
En schrijf je aub ook in bij stichtinghoogvliegers.nl allemaal! Wie weet kun je een chronisch of terminaal ziek kindje nog een vrolijke dag bezorgen. Ik was er bij in Rotterdam afgelopen weekend en het was echt geweldig.... Groetjes
 
Ik heb ook 4 vluchtjes gemaakt voor de stichting afgelopen zaterdag op EHRD. Het is wel echt iets moois om te doen, al was het qua RT vergelijkbaar met spitsuur op JFK. Heb leuke gesprekken gehad, prachtige vluchten gemaakt en heel veel blije kindertjes gezien.
 
Airpool ken ik, heeft voor mij nooit zo goed gewerkt.
Hoogvliegers neem je mee op korte ritjes die je daarvoor speciaal inplant. Dit is iets anders.
Waarom niet op Airwork?
NazgulAir said:
Ik trap af met een tripje naar Lydd (EHRD-EGMD-EHRD) a.s. vrijdag 18 sept.

PM mij als je zin hebt om mee te gaan.
 
Is het dan van belang dat je een brevet heb, of is een student Aviation ook al welkom?

Lijkt mij namelijk heel gaaf om mee te gaan, al gaat de studie natuurlijk voor :biertje:
 
Is het dan van belang dat je een brevet heb, of is een student Aviation ook al welkom?

Lijkt mij namelijk heel gaaf om mee te gaan, al gaat de studie natuurlijk voor :biertje:

Je hoeft geen brevet te hebben. Voor de studie kan het ook leuk zijn om eens achter de schermen te kijken in de cockpit en op Rotterdam.
 
Leuk aanbod, maar nu even niet. (Beetje druk op het werk en zo)

Maar een keer kijken op Rotterdam en de RT daar mee krijgen en NL van boven bekijken is natuurlijk wel een leuk idee.

Kortom als het in te plannen is wil ik graag een keer mee.
 
EHRD-EGSG-EHRD

EHRD-EGSG-EHRD

Zin in een weekendje Londen?

Ik ga dit weekend naar Stapleford (EGSG).
vertrek van EHRD za 3 okt 12:00 LT. Terug op EHRD zo 4 okt ca. 18:00 LT.
Stuur een PM als je belangstelling hebt.

(WX permitting, natuurlijk...)
 
Dit is nog eens een goed topic :nicethread:. Ik wil van de winter of voorjaar zelf eens naar Engeland vliegen, echter nog niet veel buitenland ervaring, dus als je er in het najaar nog eens naar toe gaat houd ik me aanbevolen....kan ik een beetje meekijken en wennen aan de procedures daar....

Ik zal dit topic in de gaten houden...;)
 
WANTED, 2 C172 vliegers bij de KAC op EHLE voor een dagtrip van EHLE - EDWF - EDLT - EHLE.
3 legs van +/- 85 Nm waarbij ieder zijn eigen gevlogen leg voor z'n rekening neemt.
Datum in overleg nog te bepalen.
Happy landings,
Rataplan
 
Het weekendje is uiteindelijk een dagje geworden. In tegenstelling tot zaterdag was het zondag fantastisch weer. Het was een prachtige vlucht. Stapleford was gezellig, Londen was druk, de tijd te kort.

Zin in een weekendje Londen?

Ik ga dit weekend naar Stapleford (EGSG).
vertrek van EHRD za 3 okt 12:00 LT. Terug op EHRD zo 4 okt ca. 18:00 LT.
Stuur een PM als je belangstelling hebt.

(WX permitting, natuurlijk...)
 
Is Biggin Hill niet handiger om een dagje Londen te doen? Of zijn de OV mogelijkheden vanaf Stapleford ook goed te doen?

Stapleford ligt niet ver van het station Debham van de "Central Line". Een taxirit naar dit station kost 8 pond. Een dagkaart voor geheel Londen kost 7.50 pond. Daarmee heb je alle vervoerkosten gehad. In de buurt van Debham kan je B&B's vinden die goedkoper zijn dan hotels in Londen.

Reken wel op een reistijd van een uur naar het centrum van Londen.

Een ander vliegveld met een goede OV verbinding is Denham, maar dat ligt aan de westkant van Londen.

Een derde optie met goede verbindingen is Redhill (vlakbij treinstation) aan de zuidkant van Londen.

Biggin Hill is niet echt handig want dat is een lange taxirit of een zeer trage en langdurige bus/trein/metro overstap-ellende.
 
Bedankt nog voor het antwoord! Binnenkort zelf maar eens die kant op, nog nooit (zelf) het Kanaal overgestoken...lijkt me erg gaaf om eens een dagje Londen op die manier te doen. :)
 
Back
Top