Kwaliteit scholen

Status
Not open for further replies.
Por ligt onder de bank van Flash te brullen van de pijn en naar adem te happen :eek: wachtend tot iemand 112 belt :radar:
 
Flash vind het toch wel een beetje zielig zo voor por en haalt snel de 50 persoonsbank van hem af. Vervolgens geeft hij een fles whiskey aan por om de pijn weg te drinken!
 
* Porvaros neemt een paar nep tatoo's mee voor Okki, om zich toch nog een beetje Hells Angel te voelen :p:
 
Q -

Tsja die Jager bommetjes bij de vrouwelijke studentenvereneging waar ik me later op de avond samen met PH-JPC naar binnen heb weten te lullen sloegen er aardig in !! moest om 09:00 helaas op SPL zijn om een lift naar huis te versieren.

Nee, dat slimmerdje in dat krantenartikel ben ik niet...

Als je me echt aan het werk wilt zien....
http://www.youtube.com/watch?v=xkWnV29Vcxo
 
Wat is dit? Wordt er niet meer gezopen? En nog wel met dit mooie weer? Op naar het Airwork terras en aan het bier!
 
Ja, sorry Q. Ik zat hier een beetje in mijn eentje te zuipen. Ik weet dat ik geen vrienden heb, maar dat hoeven jullie niet zo duidelijk te maken. :grijns:
 
Ja klopt, als sterrenbeeld ben ik namelijk een vis

Slecht excuus porretje...
je vliegerscarriere bestaat voor 75% uit koffie en bier. Hier wordt ook streng op geselecteerd bij je psychokeuring en elke jaarlijkse medische keuring gecontroleerd.
 
En dan maar hopen dat je lever niet kapot gaat ;)

Dit was zeker ook een piloot die wat te diep in het glaasje heeft gekeken en door zijn maatschappij op straat is gezet :biertje:

drunken_santa.jpg
 
Ik wil niet dat je FD met foto op het forum post!
Niet alle vrije markters doen dit...

*opent een biertje, free beer for everyone!*
 
*neemt er ook nog eentje en legt zich neer bij het probleem dat dit topic nooit meer echt zal ontploffen. :(
 
*opent een biertje, free beer for everyone!*

Mag ik ook water of een sappie, of nee doe maar een Breezer of een witte wijn :biertje:

@ Beer; er is nog hoop als FD ziet hoe wij hem op het forum hebben gepost :p:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top