KLU "oog-hand-voet coordinatie" programma

Tjeerd

New member
Ik heb een programmatje gemaakt waarmee je de oog-hand-voet coordinatie test van de KLU kan oefenen. Ik kan het helaas niet op mijn eigen site plaatsen (home.wanadoo.nl/tjeerd.schouten) omdat mijn brakke wanadoo account niet werkt hier vanuit Phoenix, dus dan maar op onze klassen site:

http://pilotpage.monosock.org/fileadmin/files/coordination2_v1.2.rar

source is hier:

http://pilotpage.monosock.org/fileadmin/files/coordination2_v1.2_source.rar

programscreen.JPG


Gezeik is welkom,

Tjeerd

/edit
Ik heb ff de link ge-update voor de nieuwe versie
 
Last edited:
bug gefixt

bug gefixt

Oeps, er zat een bug in de puntentelling. Is gefixt. Gewoon de link hier boven gebruiken voor de update (niet nodig om borland.zip te updaten). Hier is de text uit de changelog:

v1.1
bug fixed in the "Seconds off center" counter. The counter reset location is now precisely in the middle of the cross. Also, the timer remains 0 if the ball remains in the middle.

V1.0
First public release
 
tjeerd,

plaats dit anders op het Klu/MLd forum krijg je vast wel gezeik haha,

mzls

(je hebt dit nu dus gedaan zie ik):)
 
Last edited:
Het is idd een mooi programmaatje, het lijkt heel erg op de echte test. Alleen het programmaatje stopt niet na 1,5 minuut, wat bij de echte test wel het geval is (ik heb het 5 min. achter elkaar gedaan, maar het blijft gewoon doorgaan) Het is wel handig om te oefenen, als je pedalen hebt natuurlijk:rolleyes:
 
Er zit inderdaad geen tijd limiet op het programma. Als je het er graag in wilt hebben, kan ik het er bij bouwen, maar als je wilt kan het ook zelf doen als je een beetje c++ kan, want de source zit er bij ;-)
 
wohh .. heb je m zelf gemaakt :eek:
knap werk man, precies zoals bij de selectie..

't Lijkt me dat het er bij de selectie meer om de area/time verhouding gaat dan om de secondes off-centre. Ik heb dit testje bij de klu gehaald.. en na ongeveer een minuut of 3 á 4 'spelen' blijft die waarde rond 250 schommelen. Misschien een indicatie. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik heb lopen oefenen als n malle :stapelge:
 
ik denk ook niet dat dat soort informatie openbaar wordt. als je afvalt en je wil niet luisteren naar die man/vrouw die verteld wat je fout deed, je belt later om het toch te weten, mogen ze dat per telefoon niet eens zeggen. lijkt me sterk dat zulke informatie over scores/limieten/etc, wel openbaar wordt gemaakt.

ik denk dat het werkt zoals jczeck zegt, waarschijnlijk moet je een bepaalde score hebben en gaat er een teller lopen met bepaalde snelheid afhankelijk van je afstand tot het middenpunt
 
Is die 3d test al in ontwikkeling?:cool:

Die moet ik namelijk nog maken...........

hint hint

Maar het ziet er netjes uit, (y)

Het lijkt me niet echt super noodzakelijk om precies de norm te weten. Als je gewoon een beetje oefend (of niet) en gewoon je best doet en zoveel mogenlijk in het midden zitten dan moet het vast en zeker lukken.
 
Met welke snelheidsfactor is de test ongeveer te vergelijken? Of zit er iets van een stijgende lijn in?
 
Ik sluit me volledig bij Gaara aan, gewoon je best doen dat moet voldoende zijn. Zo niet dan niet.....
 
Ik heb een niewe versie gemaakt waarmee je nu ook met 2 joystick assen de horizontale of verticale beweging kan aanstuuren. Dit is handig als je pedalen een aparte as heeft voor het gas en het rem pedaal. Zie de link in de eerste post.

Tjeerd

PS: "die 3d test al in ontwikkeling?" Heh? nooit van gehoord
 
Hey lui,

diegenen onder jullie die nog wat oefening denken te kunnen gebruiken op verschillende psychologische onderdelen die door de KLu gestest worden, en tegelijk geoefend zijn in de taal van onze oosterburen (dat zijn de DUITSERS), [hapt naar adem], zouden wellicht geïnteresseerd zijn in deze link naar een Zwitsers testbureau die door de Zwitserse luftwaffe wordt aanbevolen, omdat zij vliegerassessments doen, en misschien zelfs een groot deel van de keuring voor potentiële Zwitserse luftwaffevliegers, [hapt weer naar adem], waarnaast zij ook een website hebben met handige testjes erop die je online, en gratis, kunt doen, hierbij in het oog houdende dat deze niet, ik herhaal, NIET, de testen zijn die op het CML in Soesterberg afgenomen worden, maar toch wellicht handig zijn als voorbereiding en hersengymnastiek...:passed:

Bij dezen: SPHAIR >>Exploring Aviation Talent

dus..
 
Back
Top