KLS Selectie PO2 - deel 2

Zo, vandaag PO2 gehad en helaas niet door. Ik ga er niet teveel over uitwijken. De psycholoog vermelde duidelijk dat Airwok in de gaten gehouden wordt.

Misschien dat ik mijn ervaring nog even neerkalk. Dat zou interessant kunnen zijn voor beide partij'en.

Nu nog wachten dat ze ook gaan posten!
 
Balen dat je het niet gehaald hebt, ga je het nog wel bij een andere school proberen?

Ik heb morgen po2 in Den Haag ben benieuwd wat het wordt.

Greetz
 
Ik wacht even de uitgebreide resultaten van het onderzoek af om deze op een rij te zetten. Daarna ga ik mijn plan trekken. Succes morgen. Ze zitten op de 5de. ;)
 
Jammer dat je het niet gehaald hebt!
Ze zitten inderdaad op de 5e, er staat een minuscuul vliegtuigje voor de bel :p Maar de Australische ambassade is heel vriendelijk hoor :p
 
Dat iedereen die "raar" opkijkt als dat wordt gezegd de L*L is..

(die psychoog heeft wel wat meer te doen dan op airwork kijken als ze na een lange dag thuiskomt en haar man 10 uur heeft moeten missen omdat er weer is file is op de drukbegaande Nederlandse snelwegen door een pechgeval op de linkerbaan!)

Zeauw lange zin,
 
Last edited:
PO2 15 jan Den haag

PO2 15 jan Den haag

Hallo mensen,

Ik ga 15 januari naar PO2 in Den Haag, zijn er meerdere mensen die morgen gaan?

groetjes
 
Zo ik ben 'geupgrade':haha: naar het PO2 gedeelte. Vandaag PO1 gehaald.
Ik mag 26 januari in Den Haag weer komen.
 
Vandaag PO1 gehad en ben door!
Ik mag volgende week woensdag (4 feb) komen voor PO2!
Nog meer die er dan zijn?!
 
Ik ben door!! We waren met z'n 4en, ik weet in iedergeval dat er 2 niet door zijn, en van 1 weet ik het niet. Op naar de GVSS :D
 
Gefeliciteerd! :D Heb je nog gouden tips haha?

Zoals zij zeggen goed jezelf zijn en eerlijk invullen.
Bij de groepsopdracht goed op letten wat de verschillende mogelijkheden van bijv het hotel kan (als je de eiland opdracht krijgt) en zorgen dat het budget goed klopt. (met hoeveel je echt heb uitgegeven dan ;))
En tijdens alle gesprekken netjes praten en natuurlijk aardig zijn. Goed voorbereiden op wat je motivatie is en waarom en hoe de huidige stand van zaken in de luchtvaart is.
Denk dat dit meer de standaard tips zijn ;)
Maar wie weet kan het helpen.
 
Er gingen geen grote dingen verkeerd. Iedereen had wat eigenschappen wat de psychologen graag anders hadden gezien.

Helaas maar niet getreurd. Misschien over 4 jaar nog eens proberen, eerst maar eens kijken wat nu te gaan doen. :)
 
Been there, done that... Niet gehaald helaas.. Ben nu wat ouder en ga het opnieuw proberen bij de NLS. Ik ben van mening dat als je er voor gaat en mooie resultaten haalt dat je er altijd wel komt. Alleen via een andere traject maar uiteindelijk gaan we voor het vliegen natuurlijk.

Jammer dat je het niet gehaald hebt!
Ze zitten inderdaad op de 5e, er staat een minuscuul vliegtuigje voor de bel :p Maar de Australische ambassade is heel vriendelijk hoor :p

De Australische ambassade is heel vriendelijk? Daar denk ik anders over haha!
Ik en een andere jongen stonden daar nog even bij de voordeur (beide niet gehaald) en toen kwam die man naar ons toe en zei die zoiets van: "Ja! *evil laughter* hoe voelt dat nou?"... Dat helpt echt :passed:

Gewoon ten alle tijde rustig blijven en zo logisch mogelijk na te denken, proberen te zien waar de fouten zitten met logica.

Maar goed succes voor de gene die dit nog te wachten staat en hopelijk met meer succes! :)


と頑張ってね。:)
 
Last edited:
Ah balen dat je het niet gehaald hebt!
En ik heb 10 minuten staan kletsen met die man van AA :p Vaag, misschien had hij zelf ook een *** humeur ;-)
 
Back
Top