KLS Selectie PO2 - deel 2

Nou, vandaag PO2 gehad en ook niet door..
Kwam er op neer dat ik nog meer moet groeien en ik het dan waarschijnlijk wel zal halen, dus dat wordt een mooie HBO opleiding zoeken.

P.S. Ze hebben toegegeven dat ze wat selectiever mogen zijn gezien de crisis, en bereid het echt goed voor, voor zover het kan!(jezelf en familie kunnen omschrijven bijvoorbeeld, zie kennisbank wat ongeveer)
 
Dag jongens en meiden,

Vandaag PO1 gehaald. Ben benieuwd of er nog mensen zijn die volgende week woensdag (18 - 02 - '09) hun PO2 hebben?
 
PO2 gehaald!

PO2 gehaald!

Hallo mensen,

gister PO2 van KLS gehaald:yeehaa:. Mede door de geweldige tips op airwork.nl.
Op naar de GVSS!

gr,

Jeroen
 
Hallo, Voor iedereen die selectie wil doen voor de KLS. Ik ben echt super goed voorbereid bij KLS Selectie Training. Ze helpen je bij elke stap van de selectie middels een persoonlijke training. Echt top !
Ook mocht ik boeken lenen voor de PO1. Kijk maar een op www.kls-selectietraining.nl
 
Zijn er mensen die onlangs nog PO2 hebben gedaan en kunnen bevestigen of wat er in de kennisbank staat nog steeds van toepassing is?

Bij voorbaat dank!
 
Zijn er mensen die onlangs nog PO2 hebben gedaan en kunnen bevestigen of wat er in de kennisbank staat nog steeds van toepassing is?

Bij voorbaat dank!

Onlangs ik de PO2 met succes afgerond en ik kan jullie vertellen dat de informatie van de kennisbank nog klopt. Met de groepsopdracht hadden wij het vakantie eiland en het is nog precies het zelfde als hoe het beschreven staat. Een presentatie erover hadden wij alleen niet, maar dat kan komen omdat de opdracht in eerste instantie fout ging bij ons:bwah:

En verder zorg dat je goed voorbereid en uitgerust bent! Zeker met het interview kunnen ze lastige vragen gaan stellen. Succes!
 
Back
Top