KLS Selectie PO1

Status
Not open for further replies.
Natuurlijk is dat een goed idee, maar het is misschien nog een beter idee om dat in de nieuwe Wiki te doen? Lees even de sticky boven aan op dit forum ;)
 
Yep alles bundelen in de wiki,

Ik heb zelf ook twee weken geleden mijn PO2 gedaan en heb daarvoor het boek 'Alles of Psychologische tests' gelezen van vd Minden. Ik wil je wel aanvullen met tips en quotes uit het boek.
 
Ik heb dat boek van Schellinger : de lucht in, maar waarom met u?
Die is toch ook heel erg goed om je voor te bereiden op PO2?
 
dat is een prima boek, zelf ook gebruikt en naar mijn mening heeft het me op een bepaalde manier toch geholpen.
 
Ik heb dat boek vandaag ook maar besteld, iedereen hier is er erg positief over dus zal vast geen kwaad kunnen :)
 
Ik zal ergens dit weekend de begin post maken! Fijn om te lezen dat zoveel mensen geintreseerd zijn in het makkelijk(er) maken voor anderen van de selectie!
 
Er zijn veel mensen die hier echt wel veel aan hebben. Waaronder ik (alhoewel ik niet eens selecties ga doen binnen kort termijn) maar je krijgt wel een idee van hoe en wat ! :D
 
Nou ik heb vandaag PO2 gehad en ik ben door!!! Heb een voldoende gekregen als eindoordeel! Nu wachten op telefoontje voor GVSS!!!
 
Ja idd, ben benieuwd! Ik vlieg al heel lang met FS op computer, dus GVSS lijkt me echt mega tof!
 
Hee Renze, als je een voorkeur hebt voor een bepaalde week voor je GVSS (ivm naderende vakantieperiode), kun je ook gewoon morgen de KLS bellen om een week te prikken. Heb destijds ook een dag na PO2 gebeld (op aanraden van IAP).

Pas over twee weken krijgen zij het rapport van PO2 binnen en nemen zij contact op.
 
Oke goed dat je het zegt! Want ik heb over 3 en halve week m'n diploma-uitreiking en je zal altijd zien dat ze je precies in die periode indelen..En twee weken later ga ik op vakantie! Bedankt:)
 
denk niet dat het zo snel gaat, maar als je met je GVSS data niet in de knoop wilt komen met komend (studie)jaar, dan kun je het beste gewoon een weekje claimen. Zij zullen ook wel snappen dat je vakantieplannen hebt, en dat er bij jou een voorkeur bij zit. Gewoon ff bellen dus..

btw, ik zit op 13 aug. Misschien wordt het die week wel! ;)
(houd wel rekening met een weekje ervoor vrijhouden ivm uitrusten en blauwe boekje lezen. Kom dus niet op zaterdag terug van vakantie om op zondag naar het hoge noorden te moeten cruisen!!!
 
Oke dan, maar ik moet misschien wel iets sneller omdat ik opgegeven heb voor AP&M. En ik moet dus eind augustus weten dan of ik door de selectie ben. Maar als ik gewoon nu rustig de tijd ervoor neem, dan kan ik misschien regelen dat ik eind juli kan. Want eerst ben ik 2 weken weg, en dan nog dat boekje 10 dagen, dan zit je al in eind juli..Ik ga straks even bellen!
 
Mijn dames en heren milde excuses voor het vooralsnog niet creeren van een PO2 post, gaat zeer binnnenkort gebeuren! (een beetje weinig tijd).
Groet
 
Erky en A.I.R.,

Ik heb zojuist de wiki over de KLS selectie behoorlijk aangevuld en daarbij alle informatie (vooral de links) uit de post van PO1 erbij geplaatst. Tevens ook informatie bij PO2 geplaatst en onderaan de pagina FAQ's geplaatst. Misschien dat je daar je PO2 info kunt aanvullen. Het hele verhaal begint namelijk behoorlijk compleet te worden :)
 
Aha, even bekijken. Hoe kan ik te weten komen wat jij 'ge-edit' hebt dan? Of is dat niet te zien?
Maar het begint inderdaad redelijk compleet te worden !
 
hallo noorderburen, hier een Belg die de 2e Juli Fase 1 moet gaan afleggen

kijk er alvast naar uit en dankzij deze site kan ik me goed voorbereiden ;)

momenteel 23jaar nog aan het studeren maar de studies liggen me niet goed ma toch maar doordoen als back-up :)

zal deze site alleszinds elke dag bekijken, zelf wat posten en natuurlijk veel info opdoen :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top