KLS Selectie Deel 2

Status
Not open for further replies.
Even snel een vraagje,

word je fysiek ook gekeurd? Dat je bijvoorbeeld op een lopende band moet gaan rennen ofzo? Want heb zelf wat last van mn knie namelijk...zal zel wel even bellen ook om het te checken.

Net zitten bellen "nee dat hoefd niet rennen"


Groetjes

Nick
 
Last edited:
ff een vraagje, Op de vragenlijst voor de medical vragen ze of je flauw bent gevallen. Ik ben ooit flauwgevallen doordat ik niet gegeten had en het erg benauwd was(en nog eens 45 graadjes), verder nooit last van. Dit ook vermelden??
 
Ja dilemma. Het gaat hen erom of je een aandoening kan hebben ofzo. Zo'n enkel geval is niet erg en het zal je wel verder onderzoek besparen als je het niet verteld. Toch is het liegen....
Maarja, zullen ze er erg moeilijk om doen? Volgens mij valt iedereen wel een keer flauw!
Goed eten he ;)

EDIT: je kan het er gelijk bij zetten dat dit een enkel geval was, lang geleden en waarom. Je neemt die lijst toch door bij de anamnese (het gesprek met de dokter). Ik had er bijv. ook bijgezet dat ik allergisch ben voor pinda's en noten, deden ze niet moeilijk over.
 
Ik zou het inderdaad ook gewoon aangeven op de lijst en er bij zetten onder welke omstandigheden het gebeurde en dat het eenmalig was. Grote kans dat je ook nog de kans krijgt om het mondeling toe te lichten. Lijkt me niet dat ze er dan nog een probleem van zullen maken. Alvast succes.
 
Ik ben ook een keer knock-out gegaan nadat ik tegen met mijn fiets tegen een auto ben gereden en wist er vervolgens niks meer van. Geen probleem, domme fout, zullen ze zich geen zorgen over maken. Wel gewoon vertellen, het is immers geen chronische aandoening, toch?
 
Ik ben ook een keer knock-out gegaan nadat ik tegen met mijn fiets tegen een auto ben gereden en wist er vervolgens niks meer van. Geen probleem, domme fout, zullen ze zich geen zorgen over maken. Wel gewoon vertellen, het is immers geen chronische aandoening, toch?

Dat is hoogstens een 'minnetje' met betrekking tot je motoriek........... ;)
 
Mag wel, maar is niet zo handig met betrekking tot het afronden van je opleiding, Lollycopter.
 
Ik ben ook een keer knock-out gegaan nadat ik tegen met mijn fiets tegen een auto ben gereden en wist er vervolgens niks meer van.

Ik ben toen hard weggefietst. Het was niet bepaald een goedkope auto, en die man keek ook zo lief.

sjaars
 
Het ergste van dat alles was dat het 1 dag voor mijn PO1 was, die ik maar heb afgezegd. Terwijl ik op de grond lag, was ik er nog heilig van overtuigd dat ik nog wel even zou gaan fitnessen :p
En wat betreft die motoriek: de auto stond stil, dus misschien is dat inderdaad een twijfelpuntje... Maar ja, fietsers genieten bescherming, dus het was alsnog zijn schuld.
 
Vandaag op bezoek geweest bij de COVA!!

Ik vond het een serieus gesprek met kritische vragen. Ik had dan ook het een en ander uit te leggen met een "matig" PO...
Ook heb ik absoluut geen idee wat de uitslag zal worden... Ik wacht dus in spanning af!!

Jullie horen binnenkort weer van me:)

Groeten
 
Vandaag op bezoek geweest bij de COVA!!

Ik vond het een serieus gesprek met kritische vragen. Ik had dan ook het een en ander uit te leggen met een "matig" PO...
Ook heb ik absoluut geen idee wat de uitslag zal worden... Ik wacht dus in spanning af!!

Jullie horen binnenkort weer van me:)

Groeten

:rt: vond je het gesprek heel anders dan bij PO2? .. ikzelf vond het gesprek van PO2 een heel vriendelijk en aangenaam gesprek:)
 
PO2 vond ik gewoon een lekker, goedlopend gesprek. Vriendelijke vrouw vooral! (M. Hazelaar)

COVA is opzich wel rustig gesprek, alleen zijn ze veel kritischer en kijken ze meer vanuit een bepaalde hoek naar je. Hoewel het allemaal 'leuk' lijkt, zijn ze wel zeker heel serieus, wat ik wel merkte.
 
Ik denk dat je de bar nu al vanaf de onderkant ziet, maar nogmaals gefeliciteerd! Gelukkig is het lichaam redelijk goed in het herstellen van opgelopen schade :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top