KLS klas april 2005

Volgens mijn laatste gegevens(KLS) vanochtend begint klas 05-02 gewoon op 18 april en voor de Nat. cursisten een weekje eerder....... :)
 
Dat kan ik inmiddels bevestigen. Echter, tot nu toe telt die klas 10 man. Ze verwachten wel op mannetje of 18 uit te komen.

@ Jeroen50: gesprek vanmorgen bij de Cova ging prima. Ga er vanuit dat ik door ben. Zie ik jou half april!:rt:
 
toppie! ;)
hoe ging het harold eigenlijk af?
weet iemand trouwens waar die natuurkunde is? zeker gewoon in eelde of kan dit ook ergens anders?
 
He Jeroen,

Met Harold ging t ook wel redelijk. Hij begint echter pas in augustus. Kan niet eerder stoppen met werken.

Wat natuurkunde betreft: dit vindt gewoon plaats op de KLS.
 
ah oke
ik ga er vanuit dat we in die week dan wel al op de campus kunnen met die cursus, want als ik heen en weer moet reizen heb ik een klein probleempje hehe.
 
Hey,

count me in voor de april klas....kreeg vanmorgen te horen dat ondanks dat ik nu nog bezig met mn natuurkunde 1 cursus waarin ik pas 28 april examen doe, al wel mag beginnen! Komt waarschijnlijk omdat ze dus wel echt moeite hebben om de klas te vullen.....

Oh ja, wie doen er nog meer de natuurkundecursus op de KLS vanaf de 11e?

Robert
 
He Jeroen, de uitslag is positief en ben aangenomen! Moet nog wel de medische keuring doorstaan. Vrijdag 15 april om 13.30 uur is de eerste kennismaking met de klas. Zie je dan!
 
Hoi Jeroen,

Ik zal er vanaf de 11e bij zijn! Oftewel, ik doe ook de natuurkunde cursus. Ff alles weer ophalen :D Harold is btw afgekeurd na de Cova....
 
Goedendag, ik ga er uiteindelijk ook bij zijn de 11e!!
Heb jullie als het goed is toegevoegd op msn...

Later, Marcel :grijns:
 
Aan mij hadden ze ook gevraagd of ik versneld de procedure wilde doorlopen. Bij mijn tweede dag in driebergen was er echter een psycholoog ziek. Zij hebben mij daarom gevraagd nog een keer terug te willen komen. Ben afgelopen donderdag geweest en mag door naar de grading. Versnelde procedure zit er nu echter niet meer in, aangezien ik dan deze week grading zou moeten hebben. Nu 9 mei beginnen met grading. Misschien nog andere mensen hier die dan ook grading hebben??
Tot 9 mei dan!
 
Back
Top