KLS klas april 2005

TFF006

New member
Hallo,

Ik ben benieuwd of er op dit forum ook personen zitten die al zijn toegelaten tot de april 2005 klas van de KLS, of al ver gevorderd zijn in de selectie voor deze klas. Donderdag a.s. heb ik een gesprek met de toelatingscommissie. Als het allemaal goed gaat, kan ik dus half april al beginnen. Wie nog meer?
 
Just curious.
How can you know you will be starting in April when you have to show before the committee.......
 
Hehe, ja ze schijnen 'em niet vol te krijgen. Maar is die versnelde keuring nou hetzelfde als de reguliere keuring, maar dan sneller??
Man, kon ik maar in april, moet nog ff wachten :D
 
Ja hoor, keuring is precies hetzelfde. Maar alle onderdelen zijn inderdaad sneller achter elkaar aan.
 
Jooo! In ieder geval ben ik en mijn zussie erbij vanaf de 18e van april. Dus ik wens jullie allen nog veel succes in de komende weken en zie jullie daar wel.

MZZL!!

:biertje:
 
Last edited:
ze hadden ook aan mij gevraagd of ik de versnelde keuring wilde doen voor de april klas. Omdat ik net een nieuw project heb met m'n studie en m'n studiemaatjes niet zo hard wil naaien heb ik het geweigerd. Ik heb po1 op 22 maart...

Ze zullen terzijnertijd bij de TOCO wel gaan vragen waarom ik de april klas geweigerd heb....

Succes met je gesprek donderdag!
 
ik heb ook po1 op 22 maart,
ik heb wel vertraging opgelopen omdat mijn ogen op -4 staan en dan is er een eerste oogkeuring noodzakelijk
een geluk dat ik erdoor was, anders kon ik mijn droom in de kast opbergen

Tot dinsdag 2ndEvilernie
 
ik heb ook het geluk om in april te mogen beginnen. ik moet alleen nog even de resulaten van de X-thorax en de EEG scan afwachten, maar dat zal we goed zitten denk (hoop) ik.

ik moet ook nog de natuurkunde cursus doen daarvoor, dus ik zal enkelen van jullie misschien daar al zien ;)
 
En jij bent de Jeroen die nu bouwkunde studeert, dat niet leuk vind en na POII direct naar de COVA mocht, omdat je bij de KLu al de sim testen had gedaan? :cool:
 
Haha, cool! Ik ben Johan (die lange). Heb zowel de testen POI en POII met jou gedaan. Ik ben 1 van de 2 Groningers. Ook Harold, de andere Groninger is door. We moeten beiden morgen naar de Cova. Hopelijk tot half april!:grijns:
 
oh hehe cool.
je had mr droogen en mr janssen toch? die had ik ook, zijn wel aardig dus ;)
veel succes dan maar eh!
 
Laat je vooral niet ompraten, blijf bij je eigen standpunten.
Jezelf zijn en rustig blijven spreekt voor zich denk ik :p:

suc6
 
Trouwens, net gehoord dat klas april 2005 waarschijnlijk 4 weken later begint (bron: KLS). Morgen is er waarschijnlijk meer bekend. Baart me nu wel zorgen al die vertragingen...
 
ergens wel logisch als ze hun klas niet volkrijgen
een instructeur voor 20 man kost evenveel als ene voor 10 leerlingen
je moet er de positieve kant van inzien, hoe minder studenten, hoe groter de kans op werk later :D
 
Back
Top