KLS Klas 7-3

Hey klasgenoten,

Ik had de afgelopen tijd nog wat contact met mensen uit 7-3. Ik hoorde o.a. van iemand, dat wij de natuurkundecursus in een zelfstudie moeten doen omdat de KLS deze cursus niet meer zou aanbieden. Vandag dus even de KLS gebeld en gevraagd hoe dat zit.

Er is mij verteld dat door de omstandigheden de late instromers van 7-2 niet meer op tijd waren voor de natuurkunde cursus en dat die dus een zelfstudiepakket hebben gekregen.

Voor klas 7-3 is het dan weer het normale (oude) schema in de zin van een week voor de officiële start (6.augustus).

En nog iets,
vandaag heb ik ook gehoord dat de ontgroening in "Borger" gaat plaats vinden.
 
Ik hoorde vandaag dan weer dat je met school naar Borger gaat. Dat zou wel raar zijn zeg, ontgroend worden door school.
 
Van wat ik heb gehoord is dat je de eerste twee dagen naar Borger gaat ter introductie en elkaar zo beter leert kennen. Later komt de ontgroening pas. Maar die ontgroening is volgens mij gewoon op de campus zelf (in het 'meer'?) en ook alleen als je bij de CAVV gaat of niet?
 
Van mensen die net zijn begonnen hoorde ik dat het helemaal geen ontgroening is, gewoon een paar relaxte weken om elkaar echt wat beter te leren kennen.
 
Een paar biertjes drinken ben ik altijd wel voor in! 7-3 heeft tegenwoordig een eigen Hyve. Alle toekomstige klasgenoten zijn welkom!
 
Hey Allemaal,

Ik ben ook ingedeeld in klas 07-03!! Ik kan niet wachten om te beginnen!
Maar eerst mijn eindexamen goed afhandelen natuurlijk. Zal me verder even voorstellen;
Ik ben Roland Witkamp, ben 18 jaar oud sinds afgelopen dinsdag(8mei).
Ik woon in Hilversum, doe veel aan sport, zit nu in mijn laatste jaar aan het Comenius College te Hilversum en doe VWO.

Tot de 3e augustus allemaal!

Bye, Roland
 
Hey,

ik heb weer een nieuwe account hier aangemaakt, mijn oude deed het niet meer!
Ik begin 6 augustus ook bij de KLS 7-3! De klas zit al helemaal vol, zie ik... Ik zal me even voorstellen. Ik ben Tim, woon in Eindhoven en ben 19 jaar. Ik ben actief zweefvlieger sinds 3 jaar en heb een brevet. Ik heb ongeveer 70 (zweef)vlieguren.

Ik hoop jullie snel te zien ik klas 7-3!

Groeten,

Tim
 
Back
Top