KLS Klas 7-3

Hey!

Ik zit ook in 7-3. Vorige week heb ik gehoord dat medical goed was. Dan zal ik me ook even voorstellen. Ik ben Sam, 17 jaar en ik woon vlakbij R'dam. Zijn er nog anderen die ook uit die omgeving komen?

Is die 6 augustus trouwens de eerste dag als je dat Natuurkunde moest bijwerken of moet je dan een week eerder beginnen?

Als iedereen even zijn e-mail geeft is wel leuk, kunnen we elkaar al een beetje spreken! De mijne is sloosthoek@hotmail.com.

Tot 6 augustus!
 
Gefeliciteerd, Sam L. Oosthoek!

En inderdaad: waar blijft het 7.2 topic? Bestaat die klas wel?
 
Hey

Zit ook in klas 7-3. Heb me medische begin december goed gehad. Ben momenteel bezig met scriptie en dan in augustus lekker in Eelde aan de slag. Ik zal me ff voorstellen. Ik ben Bas (26 en vast wel de oudste) en kom uit Dortmund (Duitsland). Studeer International Business and Management aan de HvA en Uni Dortmund. Even hier afstuderen dubbel diploma ophalen en dan wat natuurkunde opfrissen en op 6. augustus heel wat nieuws doen.

Wie gaat trouwens op campus wonen?
Heb geen verstand van vliegen en toch ging de GVSS goed :biertje:
 
Relaxt ipv belgen ook duitsers! Ein vraag voor BaCo..: Wil je later bij lufthansa oder KLM?
 
Oke dan...

Wil je later bij lufthansa oder KLM?

Natuurlijk KLM.
Op dit moment zal ik zeggen "There is no other"

Stel dat KLM nee zou zeggen, dan is Lufthansa ook een goede optie (broer van m'n vriendin is van KLS naar Lufthansa gegaan).
Als dat niet lukkt, dan zijn er ook nog vele anderen (Air Moldova; Adam Air; etc. :passed: )


1. absoluut geweldige mensen bij de KLM (vooral m'n meisje)
2. KLM is een goede werkgever
3. leuke destinations
4. anders zal ik niet bij KLS terecht komen
5. KLM geeft leuke feestjes

Maar eerst ff 2 jaar aan de KLS overleven (zonder nier- en/of levertransplantatie :biertje: :yeehaa: ) of moet ik beter zeggen Amerika overleven.

Greetz,
Bas
 
Ik hoorde dat 'ie inmiddels vol zit, maar wie het echt wil weten pleegt even een belletje naar de KLS..

Is er toevallig al iemand die dit gedaan heeft? Het heeft nu geen zin meer om te bellen aangezien het al na 1700 is. En deze week ben ik ook niet voor 1700 thuis om te bellen, dus als iemand al informatie heeft...?:)
 
Ik heb van iemand gehoord die vorige week(of 2 weken terug) zijn COVA heeft gehad en die komt in principe in klas 7-4 terecht omdat 7-3 vol zit.
 
Voor mij hetzelfde. Moet helaas ook nog een aantal maandjes wachten.

Als er een goede periode is om selectie te doen dan is het nu wel, mits je natuurlijk de juiste papieren al in bezit hebt. Krijg het idee dat die klas pas half vol zit.
 
Voor mij hetzelfde. Moet helaas ook nog een aantal maandjes wachten.

Als er een goede periode is om selectie te doen dan is het nu wel, mits je natuurlijk de juiste papieren al in bezit hebt. Krijg het idee dat die klas pas half vol zit.

Inderdaad, mensen voor klas 7-2 stomen in ca. 3 weken door de selectie. Ik heb me al in november ingeschreven en moet nog wachten op de GVSS. Als je dan toch afvalt in de selectie van de KLS, dan is de €175 in iedergeval nog nuttig geweest om je geduldigheid te trainen.
Maar tot nu toe is het wachten nog steeds de moeite waard geweest :kiss: .

DBX
 
Last edited:
Dus jij bent er zo eentje die z'n Cessna uren wél logt?

Als je ze niet logt mag je niet een keertje je opa meenemen...

Hoewel ik mijn cessna uren (0,5) nog niet heb opgescreven in mijn logboek; eventjes bij buurman kijken wat de datum en tijd ookal weer was....
 
Back
Top