Larspl
New member
Waarom nog met KLM naar?
Prijs? Je komt met lagere basic fares beter uit ticket zoek machines. En of je nou bij Ryan of bij KL voor je koffer bij betaald; komt daarna.
Voor de prijs gevoelige passagiers is dit een goede. Voor de minder prijs gevoelige passagiers; dan kom je al snel bij het zakende reizende publiek en die hoeven niet te betalen als ze zo vriendelijk zijn even een flying blue nummer aan te maken.
Volgens mij groeien in EU 'low fares' en legacy carriers qua prijs structuur meer naar elkaar toe; Easy is tegenwoordig via GDS te boeken, qua boarding en seating bewegen ze ook richting KL. Voor legacy carriers is debundling van kosten voor de passagier een goede beweging. Betaal voor wat je nodig hebt.
De handbagage policy zal strenger gehanteerd worden.
Prijs? Je komt met lagere basic fares beter uit ticket zoek machines. En of je nou bij Ryan of bij KL voor je koffer bij betaald; komt daarna.
Voor de prijs gevoelige passagiers is dit een goede. Voor de minder prijs gevoelige passagiers; dan kom je al snel bij het zakende reizende publiek en die hoeven niet te betalen als ze zo vriendelijk zijn even een flying blue nummer aan te maken.
Volgens mij groeien in EU 'low fares' en legacy carriers qua prijs structuur meer naar elkaar toe; Easy is tegenwoordig via GDS te boeken, qua boarding en seating bewegen ze ook richting KL. Voor legacy carriers is debundling van kosten voor de passagier een goede beweging. Betaal voor wat je nodig hebt.
De handbagage policy zal strenger gehanteerd worden.