KLMFA Fase 1 - wat kan ik verwachten?

Ik snap niet dat de vraag pak of geen pak nog gesteld wordt. Common sense. Je gaat als alles lukt werken in een Uniform.

Het is een vrij formeel beroep, dan is het niet meer dan logisch dat je op selectie komt in pak.

Alle assessments waar ik geweest ben voor een baan ben ik altijd in pak gegaan. Het zal NOOIT tegen je werken.
Read it and weep kids.
Bij mijn laatste sollicitatie stond er iemand bij die eruit zag of hij door zijn moeder was aangekleed.
Nooit meer gezien.
 
Strak in het pak solliciteer je (in Nederland) op de grond tegenwoordig alleen nog voor high end sales of hoger management. Dat is nog steeds flink in beweging - in die zin snap ik de vraag wel. Het duurt niet lang meer, voordat pakken alleen nog maar verkocht worden aan politici en piloten. En zeker als je je ongemakkelijk voelt in pak, wil je tegen elke prijs voorkomen dat je de enige bent. Maar voorlopig is het dus lekker eenduidig, voor piloten.

Misschien is het een idee voor aspiranten die dat nog niet gewend zijn, om af en toe "zomaar" een dagje in pak te gaan lopen. Zodat je er wat meer in op je gemak bent. Dan kom je op "de grote dag" beter uit de verf, en aarzel je ook minder of je wel in pak zal gaan. Dan doe je het gewoon, en sta je daar met zelfvertrouwen.
 
Mijn ervaringen kun je paar berichten hierboven lezen, uitslag zal ik nog ergens deze week krijgen en zal ik dan wel even laten weten.
Success alvast, bereid je goed voor, maar stress er ook niet teveel om. Probeer vooral sneller te worden, want qua moeilijkheid valt het nog best mee. Als je trouwens allang geen rekenvaardigheid meer hebt gehad raad ik je wel aan even je breuken, vermenigvuldigen, - en + te herhalen (geef jezelf maximaal 20-30 seconden per vraag).
Hee, Mag je pen en papier bij de rekenen gebruiken? Of is het echt de bedoeling dat je alles in je hoofd uitrekend?
 
Hee, Mag je pen en papier bij de rekenen gebruiken? Of is het echt de bedoeling dat je alles in je hoofd uitrekend?
Pen en papier zijn toegestaan, echter heb je hier bijna geen tijd voor. Ga uit van ongeveer 20/30 seconde per vraag. Oefen dus thuis ook niet met pen en papier, maar probeer alles uit je hoofd te doen.
 
Back
Top