KLM de ruimte in

jocky747

New member
De Nederlandse luchtvaartmaatschappij KLM gaat over drie jaar starten met raketvluchten.

Nou en ik maar denken dat E190 vliegers astronauten zijn, krijgen we dit...ik wacht even met bieden ...

KLM opent in 2014 een revolutionaire ruimtebasis boven Curaçao.

En op Curacao En de ruimte in, ben benieuwd wat dat voor omloopschema wordt:biertje:
 
alleen als het op de bereikte hoogte donker is, heb je gelijk een nachtstopje,,,,,,

:airforce:

ps je kan bieden voor het introductie team.
 
Gaan er ook echte KLM stewardessen mee?. Wordt het toch akelig krap daar achterin....;)
 
Last edited:
De Nederlandse luchtvaartmaatschappij KLM gaat over drie jaar starten met raketvluchten.

Nou en ik maar denken dat E190 vliegers astronauten zijn, krijgen we dit...ik wacht even met bieden ...

KLM opent in 2014 een revolutionaire ruimtebasis boven Curaçao.

En op Curacao En de ruimte in, ben benieuwd wat dat voor omloopschema wordt:biertje:
Oh wacht, als niet E190 vlieger heb je natuurlijk die speciale biedbrief niet gekregen... Vanaf 2015 staat deze functie in de RVL, functiepay 3500, initieel alleen biedbaar met een E190 achtergrond. Men kijkt nog naar de mogelijkheid om het ISS als basis te openen, maar dat schijnt niet zo lekker te lopen in het VNV...
 
SXC

SXC

Ik heb hier vanmorgen een lezing over gehad van een van de oprichters van het betreffende bedrijf (Space Experience Curaçao), Ben Droste.

Uiteraard gaat KLM niet zelf vliegen en openen ze ook geen space port, dat doet het bedrijf. Wat de KLM wel zal doen is ruimtevluchten voor SXC verkopen en deze mogelijk ook aanbieden aan elite leden van Flying Blue.

Ik moet zeggen, ik was van te voren erg sceptisch, maar het ziet er veelbelovend uit! En mocht ik eind dit jaar de jackpot winnen, dan zou ik SXC zeker boven Virgin Galactic kiezen.
 
Back
Top