Klas 2009 september KLS

Nee geen type fout en nee ik ga ook geen AP&M doen. Ik werk al fulltime, en mijn contract stopt pas in 2009. Vandaar dat ik later ga beginnen, maargoed nu kan ik me ervoor voorbereiden ;)
 
Ik ben door de KLS selectie en begin in september 2009, wie nog meer? :nicethread::naund:

Ik denk niet dat je veel mensen zult vinden die nu al weten dat ze dan beginnen. Plaats je oproep over 12 maanden, dan krijg je meer (serieuze) respons.
 
Hey ik heb morgen medical en als ik daar doorheen kom begin ik waarscheinlijk ook in september. Leuk dat je deze thread al hebt gemaakt Mister G. De rede dat ik dan pas begin is omdat ik mijn examen wil halen en dan nog even van het leven wil genieten door op vakantie te gaan:p.

Groeten Daniel
 
Last edited:
Onze klas begint zich dus al te vormen! mooi. Ik ben er ook bij. En ook eerst nog vwo eindexamen doen en 3 maandjes mooie dingen doen. En daarna het mooiste vak terwereld leren.
Nice to meet you. ik ben Guido. Ik ken al 2 andere jongens die in september gaan beginnen.
en sorry ik wist niet dat je dyslectisch was.
Groeten!
 
Hallo! Als het goed gaat enzo, dan begin ik ook in September! Ik zit nu desperate te wachten tot eindelijk het medisch bewijsje in de bus valt. Verder moet ik nog mijn VWO eindexamen doen voordat ik eindelijk naar het hoge noorden mag!
 
G'day! Ik zit ook in deze klas, heb vorig schooljaar mn examens gehaald en ben nu op reis over de hele wereld voor dat ik aan de opleiding begin. Ik heb deze zomer selectie gedaan, dus wie weet heb ik een paar van jullie al een keer ontmoet...
Groetjes vanuit Australie!
 
Weten jullie al iets meer over de downsizing van de KLS? Schijnt dat ze in 2009 minder studenten laten beginnen vanwege de tegenvallende vraag van de KLM. Hebben jullie hier al iets over gehoord? Er worden getallen genoemd dat ze 'maar' 60 studenten laten starten komend jaar.......
 
Op de KLS vertelden ze afgelopen week dat het blijft bij 150 studenten per jaar ipv een verhoging naar 180.
 
In 2008 is het indd gebleven bij de 150 studenten ipv de beoogde 180. Maar voor 2009 toch echt een ander scenario gehoord, temeer omdat er momenteel zo'n 250 studenten in de pijpleiding zitten (momenteel bezig met opleiding) terwijl de vraag van de KLM voor 2009 drastisch naar beneden is bijgesteld.

De klassen die nu in de theoriefase zitten hebben reeds te horen gekregen dat ze een wachttijd gaan krijgen voordat ze naar de VS gaan voor het vliegtraject. Never nooit dat ze gewoon 150 man per jaar gaan aannemen...

Voor degene die in de toekomstige klassen zitten: vraag het ff na bij de KLS...!
 
Aangezien 9-1 net begonnen is (27 man) betekend dat (zoals het er nu uitziet) dat er nog 33 man zullen beginnen in 2009. De rest zal waarschijnlijk op een wachtlijst komen.


Van die 33 zijn er dan 14 ap&m'ers (wij moeten namelijk min of meer wel beginnen eind april, daar ik begrepen heb dat wij geen ongeoorloofd vrij mogen hebben). Resteren er nog 19 plaatsen...
 
Le Cygne; heb je hier een bron van? een schriftelijk iets?

Zelf zit aan het eind van de selectie met alleen nog COVA voor de boeg. Is er verdere info over de strengheid van de selecties die veranderd wordt bekend?

Maargoed, ben eerst wel even benieuwd naar een schriftelijke bevestiging/bron hiervan.
 
Last edited:
Back
Top