Jumpseaten Malaga

mjs

Member
Yoow,

Aankomende week hebben ze mij naar Bologna gestuurd op earlies. Mijn laatste dag kan ik terug jumpseaten naar Weeze via Malaga.
Nu weet ik dat je als je vanuit AGP jumpseat zo'n ticket moet hebben. Hoe gaat dat als je via AGP jumpseat. Ik heb daar 1:10 minuten *zolang er geen CTOT is vanuit BLQ* Is dit haalbaar en wat is de correcte procedure?

Groetjes,

Marc
 
Hoi,

Ga naar crewdock -> personal mail -> flight deck members operating in spain!
Daar staat alles voor je uitgelegd incl het formulier!

Gr. Kroket!
 
Hey Kroket,

Ja ben bekend met dat formulier, however dat is alleen voor operating crews en ik wil alleen jumpseaten via AGP. BLQ-->AGP-->NRN.

In REU deden ze niks met dat formulier btw. Maar is het in AGP mogelijk gewoon over te stappen?
 
Kan RYR je gewoon voor een week naar een andere base sturen? Staat daar nog compensatie tegenover? Dit tickets naar Bolonga en Malaga moet je zelf betalen?
 
RYR heeft mij 1 dag naar Kaunas gestuurd. Heen op een Off dag met overstap, 1 dagje vliegen, terug op een werk dag (dus geen werk dus niet vliegen dus geen geld) met nog 1 overstap. Was wel leuk in KUN.
Je krijgt extra geld per blokuur om de kosten te dekken. Als je 1 hele week vliegt dan lukt dat meestal goed, houdt je net iets over, behalve als je in het Hilton gaat.
Tickets hoef je niet te kopen omdat jer, zoals MJS aangeeft, kunt jumpseaten.

Ik vind dit erg leuk om te doen, je ziet eens wat anders. Wij hebben tenslotte nooit overnights op locatie. Zit nu lekker met mijn vriendin een weekje 'op kosten van RYR" in Sardinie. Voor BRK piloten is er geen staff travel, dus tickets voor vriendin is gewoon kopen.
 
MJS,

Ik weet niet hoe het daar gaat eerlijk gezegd! Ik mag altijd naar van die fijne bases in Ierland als ik out of base moet haha! Dus misschien kan iemand anders je helpen!

Gr. Kroket!
 
MJS,

jumpen via AGP is makkelijk. Airside blijven gaat helaas niet, als je geen AGP pasje hebt. Gewoon met de pax de terminal in. Ga naar Terminal 2 aan het einde, linkerkant vindt je LESMA, ticketdesk. tegenover wheelchair service. Daar gewoon een jumpseat ticket vragen naar NRN, ID laten zien en vervolgens naar Terminal 3 via de crew security naar je gate lopen.

Good luck.

Hast Luego

M1
 
Back
Top