Jouw favo & minst favoriete livery

Hades

New member
Zou, even een relaxed topic openen over liveries, dat waarschijnlijk na een tijdje niet zo relaxed meer zal, laten we hopen op goede afloop ! :biertje:

Favoriete livery : Austrian
Minst favoriete : KLM :rolleyes: nou ja sorry, ik ben niet zo een fan van de kleur blauw
 
Er zijn zo veel mooie liveries.
Die van de AUA vind ik ook mooi, behalve die ze bij het WK hadden.
Verder zijn er nog een aantal speciale liveries van maatschappijen die echt de moeite waard zijn.

Minst mooie vind ik die van Trans en Amsterdam airlines.
 
Nieuwe HV livery vind ik ook niet echt geweldig. Saai zijn ook de vele "witte romp met lettertjes" liveries. Zoals Spanair bijvoorbeeld. Air France is net zoiets.

De mooiste kleurtjes zie je toch vooral op bizjets, "the bandit" van Abramovich bijvoorbeeld:
2793365853_3aebfe8c49.jpg


En dan is er nog Pronair. Ik ben er niet uit of hij mooi is en de naam is ook wat twijfelachtig, maar hij is gewoon apart genoeg dat ik elke keer dat ik 'em zie toch weer even omkijk:
68803_800.jpg
 
Hoe upload ik ook al weer? Ik heb wel wat moois gevonden!

Via welke website ook al weer?
 
Last edited:
Ik ben toch wel een groot fan van de Surinam Airways Boeing!

Simpel, gedateerd, een tikkie saai... maar ik krijg acuut een vakantiegevoel als ik die kist zie staan!

1136984.jpg
 
Die van Asiana vind ik :stapelge: Die van BA daarentegen...
 

Attachments

  • asiana.jpg
    asiana.jpg
    29.3 KB · Views: 0
  • BA.jpg
    BA.jpg
    29.5 KB · Views: 0
De vroegere BA livery was inderdaad heel netjes, wat ook wel van de nieuwe livery mag gezegd worden
 
SWEET!! ze hebben er nog eentje in andere livery met fruity...hehe Moet zeggen dat ik deze ook wel leuk vind
1401710.jpg
 
Last edited:
moet zeggen dat ik de draak "squigly worm" altijd mooi heb gevonden

1413409.jpg


heheh eindelijk een foto hier...
hier ben ikzelf aan het werk

mooie paintjob, die martinair retro is ook vet
 
Last edited:
Back
Top